Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23213
Назва: | Навчальні завдання в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін майбутніми викладачами вищої школи. |
Автори: | Староста, Володимир Іванович Іваничко, Інна Іванівна |
Ключові слова: | навчальне завдання, запитання, вправа, задача, психолого-педагогічні дисципліни, таксономія Блума |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Староста Володимир, Іваничко Інна. Навчальні завдання в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін майбутніми викладачами вищої школи. Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2017. С. 130-137. ISSN 2307-3594. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена пошуком технологій навчання для підготовки сучасного педагога вищої школи до професійної діяльності. Один з шляхів вирішення цієї проблеми – застосування навчальних завдань. Розроблено систему класифікації відповідних навчальних завдань з використанням таксономії педагогічних цілей навчання в пізнавальній сфері Блума. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23213 |
ISSN: | 2307-3594. |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2017_Starosta Volodymyr, Ivanichko Inna s.130-137.pdf | 2.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.