Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23213
Назва: Навчальні завдання в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін майбутніми викладачами вищої школи.
Автори: Староста, Володимир Іванович
Іваничко, Інна Іванівна
Ключові слова: навчальне завдання, запитання, вправа, задача, психолого-педагогічні дисципліни, таксономія Блума
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Староста Володимир, Іваничко Інна. Навчальні завдання в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін майбутніми викладачами вищої школи. Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2017. С. 130-137. ISSN 2307-3594.
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена пошуком технологій навчання для підготовки сучасного педагога вищої школи до професійної діяльності. Один з шляхів вирішення цієї проблеми – застосування навчальних завдань. Розроблено систему класифікації відповідних навчальних завдань з використанням таксономії педагогічних цілей навчання в пізнавальній сфері Блума.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23213
ISSN: 2307-3594.
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017_Starosta Volodymyr, Ivanichko Inna s.130-137.pdf2.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.