Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23219
Title: | Деякі аспекти соціальної та навчальної адаптації студентів-першокурсників у коледжі |
Authors: | Староста, Володимир Іванович |
Keywords: | адаптація, навчальна адаптація, соціальна адаптація, студенти-першокурсники, професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Староста Володимир. Деякі аспекти соціальної та навчальної адаптації студентів-першокурсників у коледжі. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. 2018. № 1 (60). С. 336-342. ISSN 2518-7813 |
Abstract: | Розглянуто підходи дослідників щодо трактування адаптації студентів в умовах вищої школи. Показано, що певні відмінності в трактуваннях зумовлені складністю та специфікою процесу адаптації студентів до освітньої діяльності у вищій школі. Проведено діагностику адаптації майбутніх учителів початкових класів до навчання в умовах коледжу. Встановлено, що найбільш успішно проходить соціальна адаптація студентів до навчального та педагогічного колективу (наприклад, більшість студентів вважають у групі сприятливий доброзичливий клімат, вони отримують допомогу від студентів та викладачів, а також самі допомагають іншим). Виявлено певні дидактичні труднощі у першокурсників коледжу (нові форми і методи організації навчання, вміння навчатись самостійно, пошук інформації тощо), а також проблеми, які зумовлені новими умовами студентського життя (незвичний режим життєдіяльності, ведення власного бюджету тощо). |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23219 |
ISSN: | 2518-7813 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2018_Starosta Volodymyr_1(60) s_336-342.pdf | 4.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.