Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23233
Назва: Підходи дослідників до визначення понять «самоосвіта», «cамоосвітня діяльність».
Автори: Староста, Володимир Іванович
Кемінь, Інна
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів, самоосвіта
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Староста В. І., Кемінь І.А. Підходи дослідників до визначення понять «самоосвіта», «cамоосвітня діяльність». Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (14–16 червня 2018 р., м. Мелітополь). Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2018. С. 230-233. ISBN 978-617-7566-25-9.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23233
ISBN: 978-617-7566-25-9
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_Starosta V_Popadich O_s.195-198; Starosta V_Keminj I_s.230-233 Melitopol.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.