Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23233
Назва: | Підходи дослідників до визначення понять «самоосвіта», «cамоосвітня діяльність». |
Автори: | Староста, Володимир Іванович Кемінь, Інна |
Ключові слова: | підготовка майбутніх учителів, самоосвіта |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Староста В. І., Кемінь І.А. Підходи дослідників до визначення понять «самоосвіта», «cамоосвітня діяльність». Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (14–16 червня 2018 р., м. Мелітополь). Мелітополь: ФОП Однорог Т.В., 2018. С. 230-233. ISBN 978-617-7566-25-9. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Тези до статті |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23233 |
ISBN: | 978-617-7566-25-9 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018_Starosta V_Popadich O_s.195-198; Starosta V_Keminj I_s.230-233 Melitopol.pdf | 1.59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.