Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23249
Title: | Методика застосування навчальних завдань та комп’ютерної техніки вчителем |
Authors: | Староста, Володимир Іванович Керестень, Іштван |
Keywords: | підготовка майбутніх учителів, навчальні завдання |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | ПоліПрінт |
Citation: | Староста Володимир Іванович. Методика застосування навчальних завдань та комп’ютерної техніки вчителем : навч. посіб. / В. І. Староста, І. С. Керестень ; за ред. В. І. Старости ; рец. : Л. Г. Глоба, В. М. Петечук. – Ужгород : ПоліПрінт, 2008. –136 с. : іл., табл. |
Abstract: | У навчальному посібнику розкрито теоретико–методичні аспекти педагогічної технології застосування навчальних завдань (запитань, вправ, задач) учителем. Показано погляди різних авторів на досліджувані проблеми, аби навчити майбутнього вчителя комплексно аналізувати існуючі підходи та уникати стереотипів. Деталізовано деякі напрямки застосування комп’ютерної техніки вчителем під час викладання в школі з метою інтенсифікації навчально–пізнавальної діяльності. Для студентів педагогічних спеціальностей вищих закладів освіти ІІІ–IV рівнів акредитації, вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та викладачів вищої школи. |
Description: | Рекомендовано Редакційно-видавничою радою Ужгородського національного університету (протокол № 5 від 8 жовтня 2008 р.). Вченою радою Закарпатського угорського інституту імені Ференці Ракоці ІІ(протокол №5 від 2 жовтня 2008 р.) |
Type: | Text |
Publication type: | Навчальний посібник |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23249 |
ISBN: | 978-966-7966-67-6 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2008_Starosta V_ Kerestenj I_135 s..pdf | 2.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
2008_Starosta V_ Kerestenj I_Titulka.pdf | 185.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.