Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23351
Title: Вивчення творчості Івана Чендея на уроках позакласного читання та літературного краєзнавства
Authors: Васьків, Майя
Keywords: шкільна програма, проблематика, автобіографізм, топографічні об’єкти, повість, культура, етнокультурні регіони, school program, problem circle, autobiography, topographic objects, story, culture, ethnocultural region
Issue Date: 2007
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Васьків, Майя Вивчення творчості Івана Чендея на уроках позакласного читання та літературного краєзнавства / М. Васьків // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : збірник / ред. І. В. Сабадош. – Ужгород, 2007. – Вип.11 : Творчість Івана Чендея в загальноукраїнському літературному контексті.Матеріали Всеукраїнської наук.конференції.14-16 травня 2007р.Ужгород. – С. 54-57.
Series/Report no.: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 11.;
Abstract: Автор статті розглядає форми і методи роботи в загальноосвітніх навчальних закладах з метою ознайомлення учнів з творчим доробком І.Чендея. Подається орієнтовний план вивчення творчості письменника в залежності від віку учнів і рівня їх підготовки. Розглядаються шляхи поєднання вивчення змісту і форми творів з виховними аспектами і розвиваючим навчанням.
The article analyses teaching forms and methods in secondary school with the aim of acquainting children with I.Chendey’s works. The author gives the approximate plan of dtuding writer’s creative works in depending on the pupils’ age and the level of their knowledge. The ways of combining the study of form context of works with the educational and developing aspects are analysed in the following article.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23351
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 11 - 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Майя Васьків.pdf153.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.