Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23438
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.contributor.authorТрикозенко, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorBritchenko, Igor-
dc.contributor.authorTrikozenko, Olexander-
dc.date.accessioned2019-01-28T20:30:46Z-
dc.date.available2019-01-28T20:30:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБрітченко І. Г. Методика оцінки вартості клієнтели нематеріального активу банку / І. Г. Брітченко, О. Г. Трикозенко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2009. - Вип. 16(1). - С. 155-160.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23438-
dc.descriptionУ цій статті запропонована методика проведення оцінки клієнтської бази комерційного банку з урахуванням різних економічних коливань, фаз ділового (економічного) циклу. Жоден комерційний банк не може існувати, розвиватися та мати доходи без нематеріального активу. Нематеріальний актив бере участь у формуванні вартості комерційного банку. В статті аналізується, як впливає зміна відсоткової ставки за кредитом на вартість клієнтели.uk
dc.description.abstractУ цій статті запропонована методика проведення оцінки клієнтської бази комерційного банку з урахуванням різних економічних коливань, фаз ділового (економічного) циклу. Жоден комерційний банк не може існувати, розвиватися та мати доходи без нематеріального активу. Нематеріальний актив бере участь у формуванні вартості комерційного банку. В статті аналізується, як впливає зміна відсоткової ставки за кредитом на вартість клієнтели.uk
dc.description.abstractВ данной статье предлагается методика проведения оценки клиентской базы банка с учетом различных экономических перепадов, фаз делового (экономического) цикла. Не один коммерческий банк не может работать, развиваться и получать прибыль без данного нематериального актива. Данный нематериальный актив влияет на формировании стоимости коммерческого банка. В статье анализируется, как влияет изменение процентной ставки на стоимость клиентелы.uk
dc.description.abstractThis article is about methods of valuation of the bank customer base with taking into account various economical variables, phases of business (economic) cycle. No commercial bank cannot be, develop and reseive incomes without this any pecuniary asset. Any pecuniary asset takes part in the forming value of the commercial bank. It’s analyzed the influence of he interest rate changes on the value of customer base in the article.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКіровоградський національний технічний університетuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 336. 7;-
dc.subjectклієнтелаuk
dc.subjectреальний дохідuk
dc.subjectваловий дохідuk
dc.subjectстагнаціяuk
dc.titleМетодика оцінки вартості клієнтели нематеріального активу банкуuk
dc.title.alternativeМетодика оцінки вартості клієнтели нематеріального активу банкуuk
dc.title.alternativeМетодика оценки стоимости клиентелы нематериального актива банкаuk
dc.title.alternativeThe methods of appraisal clientele not pecuniary assets of bankuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.