Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23438
Назва: Методика оцінки вартості клієнтели нематеріального активу банку
Інші назви: Методика оцінки вартості клієнтели нематеріального активу банку
Методика оценки стоимости клиентелы нематериального актива банка
The methods of appraisal clientele not pecuniary assets of bank
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Трикозенко, Олександр Григорович
Britchenko, Igor
Trikozenko, Olexander
Ключові слова: клієнтела, реальний дохід, валовий дохід, стагнація
Дата публікації: 2009
Видавництво: Кіровоградський національний технічний університет
Бібліографічний опис: Брітченко І. Г. Методика оцінки вартості клієнтели нематеріального активу банку / І. Г. Брітченко, О. Г. Трикозенко // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2009. - Вип. 16(1). - С. 155-160.
Серія/номер: УДК 336. 7;
Короткий огляд (реферат): У цій статті запропонована методика проведення оцінки клієнтської бази комерційного банку з урахуванням різних економічних коливань, фаз ділового (економічного) циклу. Жоден комерційний банк не може існувати, розвиватися та мати доходи без нематеріального активу. Нематеріальний актив бере участь у формуванні вартості комерційного банку. В статті аналізується, як впливає зміна відсоткової ставки за кредитом на вартість клієнтели.
В данной статье предлагается методика проведения оценки клиентской базы банка с учетом различных экономических перепадов, фаз делового (экономического) цикла. Не один коммерческий банк не может работать, развиваться и получать прибыль без данного нематериального актива. Данный нематериальный актив влияет на формировании стоимости коммерческого банка. В статье анализируется, как влияет изменение процентной ставки на стоимость клиентелы.
This article is about methods of valuation of the bank customer base with taking into account various economical variables, phases of business (economic) cycle. No commercial bank cannot be, develop and reseive incomes without this any pecuniary asset. Any pecuniary asset takes part in the forming value of the commercial bank. It’s analyzed the influence of he interest rate changes on the value of customer base in the article.
Опис: У цій статті запропонована методика проведення оцінки клієнтської бази комерційного банку з урахуванням різних економічних коливань, фаз ділового (економічного) циклу. Жоден комерційний банк не може існувати, розвиватися та мати доходи без нематеріального активу. Нематеріальний актив бере участь у формуванні вартості комерційного банку. В статті аналізується, як впливає зміна відсоткової ставки за кредитом на вартість клієнтели.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23438
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.