Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23572
Title: Товарно-цінова політика як найважливіший маркетинговий інструмент банку
Other Titles: COMMODITY-PRICE POLICY AS AN IMPORTANT BANKING MARKETING TOOL
Authors: Варцаба, Віра Іванівна
Keywords: банківська діяльність, банк, банківські послуги, маркетинг, цінова політика, ПАТ КБ «Приватбанк».
Issue Date: 20-May-2018
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Варцаба В. І. Товарно-цінова політика як найважливіший маркетинговий інструмент банку / В. І. Варцаба // Інтелект XXI. - 2018. - № 1. - С. 197-201.
Abstract: У статті здійснено огляд маркетингової політики ПАТ КБ «Приватбанк» з акцентом на цінову політику за основними банківськими продуктами, продемонстровано, що зменшення Приватбанком витрат на маркетинг та рекламу не вплинуло на його впізнаваність та відзначено, що ПАТ КБ «Приватбанк» є найсучаснішим та найінноваційнішим серед усіх українських банків. Виявлено, що найуживанішим є зелений колір в символіці банківських установ України. Проведено компаративний аналіз товарно-цінової політики системоутворюючих банків України за основними банківськими операціями та в розрізі двох груп клієнтів: приватні особи та бізнес. Порівняльний аналіз надав змогу визначити ставлення банків до різних категорій споживачів банківських продуктів та послуг. Проведене дослідження дозволило визначити основні конкурентні переваги ПАТ КБ «Приватбанк» та проблемні аспекти в яких банку бажано відкоригувати свою товарно-цінову політику.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23572
ISSN: 2415-8801
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.