Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23897
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЮрченко, Н. І.-
dc.date.accessioned2019-03-25T12:55:13Z-
dc.date.available2019-03-25T12:55:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮрченко, Н. І. Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі [Текст] / Н. І. Юрченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 18№Ч.3. – С. 158-162. – Бібліогр.: с. 162 (10 назв). – Рез.: англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23897-
dc.description.abstractУ сучасних умовах господарювання основою стратегічного маркетингового планування в туристичній галузі є стратегія маркетингу. У статті проаналізовано сутність і особливості понять «туризм» та «туристична галузь». Досліджено різноманітні наукові підходи стосовно визначення сутності поняття «стратегія маркетингу». Запропоновано виокремлення характерних ознак вартості туристичного продукту. Проаналізовано динаміку туристичних потоків України. Визначено головну проблематику в забезпеченні ефективності туристичної галузі країни.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.titleСтратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2018 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 18. Частина 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності.pdf407.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.