Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Н. І.-
dc.date.accessioned2019-03-25T12:55:13Z-
dc.date.available2019-03-25T12:55:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЮрченко, Н. І. Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі [Текст] / Н. І. Юрченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 18№Ч.3. – С. 158-162. – Бібліогр.: с. 162 (10 назв). – Рез.: англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23897-
dc.description.abstractУ сучасних умовах господарювання основою стратегічного маркетингового планування в туристичній галузі є стратегія маркетингу. У статті проаналізовано сутність і особливості понять «туризм» та «туристична галузь». Досліджено різноманітні наукові підходи стосовно визначення сутності поняття «стратегія маркетингу». Запропоновано виокремлення характерних ознак вартості туристичного продукту. Проаналізовано динаміку туристичних потоків України. Визначено головну проблематику в забезпеченні ефективності туристичної галузі країни.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.subjectстратегія маркетингуuk
dc.titleСтратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 18 Частина 3 - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності.pdf407.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.