Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23897
Название: Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі
Авторы: Юрченко, Н. І.
Ключевые слова: маркетинг, туризм, туристична галузь, стратегія маркетингу
Дата публикации: 2018
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Юрченко, Н. І. Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі [Текст] / Н. І. Юрченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 18№Ч.3. – С. 158-162. – Бібліогр.: с. 162 (10 назв). – Рез.: англ.
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах господарювання основою стратегічного маркетингового планування в туристичній галузі є стратегія маркетингу. У статті проаналізовано сутність і особливості понять «туризм» та «туристична галузь». Досліджено різноманітні наукові підходи стосовно визначення сутності поняття «стратегія маркетингу». Запропоновано виокремлення характерних ознак вартості туристичного продукту. Проаналізовано динаміку туристичних потоків України. Визначено головну проблематику в забезпеченні ефективності туристичної галузі країни.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23897
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 18 Частина 3 - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності.pdf407.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.