Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23897
Title: Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі
Authors: Юрченко, Н. І.
Keywords: маркетинг, туризм, туристична галузь, стратегія маркетингу
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Юрченко, Н. І. Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузі [Текст] / Н. І. Юрченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 18№Ч.3. – С. 158-162. – Бібліогр.: с. 162 (10 назв). – Рез.: англ.
Abstract: У сучасних умовах господарювання основою стратегічного маркетингового планування в туристичній галузі є стратегія маркетингу. У статті проаналізовано сутність і особливості понять «туризм» та «туристична галузь». Досліджено різноманітні наукові підходи стосовно визначення сутності поняття «стратегія маркетингу». Запропоновано виокремлення характерних ознак вартості туристичного продукту. Проаналізовано динаміку туристичних потоків України. Визначено головну проблематику в забезпеченні ефективності туристичної галузі країни.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23897
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 18 Частина 3 - 2018



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.