Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23914
Назва: ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС В СИСТЕМІ ІНСТИТУЦІЙНИХ ДИСКУРСІВ
Автори: Андрусяк, Ірина Василівна
Ключові слова: методика викладання англійської мови, дискурс, педагогічний дискурс, інституційний (статусно-орієнтований) дискурс, особистісний (персональний) дискурс, асиметричні відносини.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Педагогічний дискурс в системі інституційних дискурсів / І. В. Андрусяк. // Нова Філологія. – Запоріжжя, 2014. - № 60. - С. 12-16
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться огляд основних положень теорії педагогічного інституційного дискурсу. Аналізуються поняття «дискурс», «інституційний дискурс», «педагогічний дискурс». Особлива увага приділена концептуально вагомим характеристикам інституційного дискурсу та педагогічного як одного з його різновидів. Окреслюються основні проблеми дослідження педагогічного дискурсу у вітчизняній та зарубіжній лінгвістиці.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23914
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри англійської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрусяк І.В. - стаття.doc81.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.