Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМішустіна, Т.С.-
dc.date.accessioned2019-04-04T07:42:26Z-
dc.date.available2019-04-04T07:42:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗастосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промислового підприємства [Текст] / Т. С. Мішустіна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 160–166. – Бібліогр. : с. 166 (10 назв). – Рез. укр.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23991-
dc.description.abstractУ статті розглядається застосування воронки продажів на промисловому підприємствідля керування стосунками з споживачами та лояльністю споживачів. Проаналізовано методику вимірювання рейтингу сили бренду (BPR), що базується на методі воронки продажів її переваги та межі застосування. Аналізуються елементи воронки продажів переваги та недоліки застосування. Запропоновано алгоритм роботи за методом воронки якісних продажів, визначено фактори, що можна спостерігати за допомогою воронки продаж.uk
dc.description.abstractIn application of article considered funnel sales to industrial enterprises for the management of relations with customers and consumers loyalty. The analysis was conducted methodology of measurement rating of forces of the brand (BPR), based о methods to funnel sales restrictions advantages and use. Analyzed elements funnel sales advantages and disadvantages Application funnel proposals sales qualitative algorithm work on the method of qualitative sales funnel, identified Factors, watch possible with the help funnel sales. Key words: The marketing funnel sales, potential buyers, brand loyal consumers, brand strength rating, and the model of AIDA.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.subjectмаркетингова воронка продажівuk
dc.subjectпотенційні покупціuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectлояльніi споживачiuk
dc.subjectрейтинг сили бренду(BPR)uk
dc.subjectмодель AIDAuk
dc.titleЗастосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промислового підприємстваuk
dc.title.alternativeApplication of marketing funnel sales to larger customers loyal brand of industrial enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.