Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23991
Назва: Застосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промислового підприємства
Інші назви: Application of marketing funnel sales to larger customers loyal brand of industrial enterprises
Автори: Мішустіна, Т.С.
Ключові слова: маркетингова воронка продажів, потенційні покупці, бренд, лояльніi споживачi, рейтинг сили бренду(BPR), модель AIDA
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДВНЗ "УжНУ"
Бібліографічний опис: Застосування маркетингової воронки продажів для збільшення споживачів лояльних бренду промислового підприємства [Текст] / Т. С. Мішустіна // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; збірник наукових праць / редкол.: В. П. Мікловда, М. І. Пітюлич, Н. М. Гапак та ін. – Ужгород : УжНУ, 2012. – Вип. 35№Ч. 1. – С. 160–166. – Бібліогр. : с. 166 (10 назв). – Рез. укр.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається застосування воронки продажів на промисловому підприємствідля керування стосунками з споживачами та лояльністю споживачів. Проаналізовано методику вимірювання рейтингу сили бренду (BPR), що базується на методі воронки продажів її переваги та межі застосування. Аналізуються елементи воронки продажів переваги та недоліки застосування. Запропоновано алгоритм роботи за методом воронки якісних продажів, визначено фактори, що можна спостерігати за допомогою воронки продаж.
In application of article considered funnel sales to industrial enterprises for the management of relations with customers and consumers loyalty. The analysis was conducted methodology of measurement rating of forces of the brand (BPR), based о methods to funnel sales restrictions advantages and use. Analyzed elements funnel sales advantages and disadvantages Application funnel proposals sales qualitative algorithm work on the method of qualitative sales funnel, identified Factors, watch possible with the help funnel sales. Key words: The marketing funnel sales, potential buyers, brand loyal consumers, brand strength rating, and the model of AIDA.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/23991
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (35) - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.