Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24047
Title: Особливості словотворення в дитячому мовленні (на матеріалі мовлення дітей Центральної Слобожанщини (Харківщини))
Authors: Асаула, Марина
Keywords: дитяче мовлення, словотворення, способи і моделі дитячого словотворення, діалектне середовище, children’s speech, Slobozhansсhyna, word-building, ways and models of coining new words by children
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Асаула, Марина Особливості словотворення в дитячому мовленні (на матеріалі мовлення дітей Центральної Слобожанщини (Харківщини)) / Марина Асаула // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відпов. ред. І.В. Сабадош; відпов. за вип. О.Миголинець; ред.кол.: В.В.Барчан, Л.О.Белей, Ю.М.Бідзіля та ін. – Ужгород, 2008. – Вип. 12 : Українська діалектна лексика як об'єкт словникарства та лінгвогеографії. – С. 61-63
Series/Report no.: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 12.;
Abstract: Стаття присвячена вивченню такого важливого явища, як дитяче словотворення, з’ясуванню чинників, які „змушують” дітей породжувати нові лексеми, і визначенню най- типовіших моделей творення нових слів дітьми, що проживають в умовах діалектного се- редовища.
The present article deals with the question of children’s speech of Slobozhanshina and its development. The most typical ways and models of coining new words by children are considered. The results of the research substantiate that children sphere is the specific sphere of speech activity that has its peculiarities not only at the level of the literary language, but at the level of dialectology too.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24047
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 12 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марина АСАУЛА.pdf271.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.