Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДрокіна, Н. І.-
dc.date.accessioned2019-04-22T08:01:52Z-
dc.date.available2019-04-22T08:01:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДрокіна, Н. І. SEO –оптимізація сайту підприємства як інструмент інтернет–маркетингу [Текст] / Н. І. Дрокіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 19№Ч.1. – С. 127-132. – Бібліогр.: с. 132 (21 назв). – Рез. англ., рос.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24211-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні складники поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно пода- но його різновиди та категорії. Визначено місце SEO-оптимізації сайту на ринку пошукових систем України. Визначено внутрішні та зовнішні чинники ранжування під час SEO-оптимізації. Запропоновано основні етапи процесу SEO-оптимізації із залученням відповідних фахівців з маркетингу. Проаналізовано інструменти контент-маркетингу для підвищення пошукового трафіку.uk
dc.description.abstractIn this article the main components of the concept of SEO-optimization are investigated, its varieties and categories are systematized and visualized. The place of SEO-optimization of the site on the market of search engines of Ukraine is determined. The internal and external factors of ranking at SEO-optimization are shown. The main stages of the SEO-optimization process with the involvement of the relevant marketing specialists are offered. Content marketing tools have been analyzed to improve search trafficuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectSEO-оптимізаціяuk
dc.subjectпошукова оптимізаціяuk
dc.subjectпошуковий трафікuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjectSEO-optimizationuk
dc.subjectsearch engine optimizationuk
dc.subjectsearch trafficuk
dc.subjectpromotionuk
dc.titleSEO –оптимізація сайту підприємства як інструмент інтернет–маркетингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 19 Частина 1 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SEO-ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ ПІДПРИЄМСТВА.pdf428.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.