Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24211
Назва: | SEO –оптимізація сайту підприємства як інструмент інтернет–маркетингу |
Автори: | Дрокіна, Н. І. |
Ключові слова: | інтернет-маркетинг, SEO-оптимізація, пошукова оптимізація, пошуковий трафік, просування, internet marketing, SEO-optimization, search engine optimization, search traffic, promotion |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Дрокіна, Н. І. SEO –оптимізація сайту підприємства як інструмент інтернет–маркетингу [Текст] / Н. І. Дрокіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 19№Ч.1. – С. 127-132. – Бібліогр.: с. 132 (21 назв). – Рез. англ., рос. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено основні складники поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно пода-
но його різновиди та категорії. Визначено місце SEO-оптимізації сайту на ринку пошукових систем України. Визначено внутрішні та зовнішні чинники ранжування під час SEO-оптимізації. Запропоновано основні етапи процесу SEO-оптимізації із залученням відповідних фахівців з маркетингу. Проаналізовано інструменти контент-маркетингу для підвищення пошукового трафіку. In this article the main components of the concept of SEO-optimization are investigated, its varieties and categories are systematized and visualized. The place of SEO-optimization of the site on the market of search engines of Ukraine is determined. The internal and external factors of ranking at SEO-optimization are shown. The main stages of the SEO-optimization process with the involvement of the relevant marketing specialists are offered. Content marketing tools have been analyzed to improve search traffic |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24211 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 19 Частина 1 - 2018 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SEO-ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ ПІДПРИЄМСТВА.pdf | 428.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.