Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24255
Назва: | Стратегія корпоративної соціальної відповідальності: формування та реалізація |
Автори: | Глєбова, А. О. Маховка, В. М. Шулигін, С. А |
Ключові слова: | стратегія, корпоративна соціальна відповідальність, система якості ISO, стандарти, процес, strategy, corporate social responsibility, quality management system, standards, process |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Глєбова, А. О. Стратегія корпоративної соціальної відповідальності: формування та реалізація [Текст] / А. О. Глєбова, В. М. Маховка, С. А. Шулигін // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22№Ч.1. – С. 52–57. – Бібліогр.: с. 56 (11 назв). – Рез. рос., англ. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти процесу формування стратегії корпоративної со-
ціальної відповідальності. Встановлено, що в Україні процес формування КСВ здійснюють переважно великі підприємства, які прагнуть зменшити кількість репутаційних ризиків та завоювати лояльне відношення покупців. Зазначено,що на сучасному етапі КСВ є обов’язковим для тих підприємств, які прагнуть працювати на міжнародних ринках, тому виникає необхідність формування стратегії КСВ. Запропоновано етапи формування стратегії КСВ, що дасть змогу забезпечити сталий розвиток підприємства. he article examines the theoretical and practical aspects of the process of forming a corporate social responsibility strategy. It has been established that in Ukraine the process of forming corporate social responsibility is carried out by large enterprises. This reduces the number of reputational risks and allows you to provide loyal customers. This reduces the number of reputational risks and allows you to provide loyal customers. The authors proposed the stages of corporate social responsibility strategy formation, which will ensure the sustainable development of the enterprise at the present stage. Corporate social responsibility strategy will allow you to effectively organize your staff, take into account the financial capabilities of the company and its main goals. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24255 |
Розташовується у зібраннях: | 2018 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22. Частина 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СТРАТЕГІЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.pdf | 335.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.