Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24302
Title: Інновації як стимулюючий фактор зростання обсягу реалізації підприємств України та Житомирської області
Authors: Носач, Н. М.
Keywords: інновації, інноваційні форми торгівлі, типи інновацій, роздрібна торгівля, обсяг реалізації
Issue Date: 2018
Publisher: ДВНЗ "УжНУ"
Citation: Інновації як стимулюючий фактор зростання обсягу реалізації підприємств роздрібної торгівлі [Текст] / Н. М. Носач // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 20№Ч. 2. – С. 126-130. – Бібліогр.: с.130 (10 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: Диспропорції у темпах зростання товарообороту та реальних доходів домогосподарств внаслідок погіршення споживчих настроїв спонукають продавців до певних інноваційних дій з метою стимуляції торговельних операцій. На підставі результатів аналізу тенденцій соціально-економічного розвитку Харківського регіону в роботі визначено роль інновацій як стимулюючого фактору зростання обсягів реалізації підприємств роздрібної торгівлі. Систематизовано групи інновацій підприємств торгівлі залежно від ступеня їх віддаленості від кінцевого споживача; запропоновано узагальнену класифікацію типів інновацій торговельних підприємств як основи їх стратегічного розвитку.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24302
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 20 Частина 2 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІННОВАЦІЇ ЯК СТИМУЛЮЮЧИЙ ФАКТОР ЗРОСТАННЯ.pdf391.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.