Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМальцева, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorМелега, Ксенія Петрівна-
dc.contributor.authorДуб, Мар'яна Михайлівна-
dc.contributor.authorКачанова, В.В.-
dc.contributor.authorСамойленко, С.М.-
dc.date.accessioned2019-05-11T21:55:29Z-
dc.date.available2019-05-11T21:55:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМальцева О. Б. Педагогічний контроль та щоденна фізична активність-запорука ліквідації ознак порушення постави / О.Б. Мальцева,, К.П. Мелега., М. М. Дуб., В.В. Качанова., С.М. Самойленко. Progeedings of articles the international sceientific conference Czech Republic,Karlovy Vary-Ukraine, Kyiv, 22 February 2019 [Electronic resource] / Editors prof. L.N. Katjuhin., I.A. Salov., I.S. Danilova., N.S. Burina.- Electron. txt. d. (1 файл 1,9 МВ).- Czech Republic, Karlovy Vary: Skleneny Mustek: Ukraine, Kyiv: MCNIP, 2019.-ISBN 978-80-7534-078-8uk
dc.identifier.isbn978-80-7534-078-8-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24382-
dc.descriptionВ структурі захворювань опорно-рухового апарату у підлітків порушення постави займають одне з провідних місць, а вертебральна патологія охоплює трохи більше 95 % школярів. Обмеження фізичної активності дітей протягом навчального періоду, предметна система виховання, часткові порушення основ ергономіки в класах, недостатнє природне освітлення тощо, наряду з інформаційними перенавантаження, вимагають від дитячого організму великого напруження, що, разом з іншими негативними факторами, веде до функціональних порушень опорно-рухового апарату, зокрема хребта, що змінюють функціональну активність інших органів та систем, мають неблагоприємні наслідки для здоров'я дітей загалом [1, 2, 3].uk
dc.description.abstractФізична активність школярів – одна з найважливіших проблем на сучасному етапі розвитку суспільства, ось чому провідні спеціалісти зазначають, що формування правильної постави у дітей – одна з основних педагогічних проблем шкільного фізичного виховання. Проблема підвищення фізичної активності, розвитку рухових умінь і навичок, необхідних для виправлення окремих ознак порушення постави, підтримки оптимального рівня фізичного здоров’я загалом, залишається до кінця не вирішеною, актуальною та потребує подальшої розробки [4, 5, 6, 7].uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherProgeedings of articles the international sceientific conference Czech Republic,Karlovy Varyuk
dc.subjectпедагогічний контроль, фізична активність, постава.uk
dc.titleПедагогічний контроль та щоденна фізична активність - запорука ліквідації ознак порушення поставиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри основ медицини

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мальцева О.Б..doc101.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.