Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24382
Название: Педагогічний контроль та щоденна фізична активність - запорука ліквідації ознак порушення постави
Авторы: Мальцева, Ольга Борисівна
Мелега, Ксенія Петрівна
Дуб, Мар'яна Михайлівна
Качанова, В.В.
Самойленко, С.М.
Ключевые слова: педагогічний контроль, фізична активність, постава.
Дата публикации: 2019
Издательство: Progeedings of articles the international sceientific conference Czech Republic,Karlovy Vary
Библиографическое описание: Мальцева О. Б. Педагогічний контроль та щоденна фізична активність-запорука ліквідації ознак порушення постави / О.Б. Мальцева,, К.П. Мелега., М. М. Дуб., В.В. Качанова., С.М. Самойленко. Progeedings of articles the international sceientific conference Czech Republic,Karlovy Vary-Ukraine, Kyiv, 22 February 2019 [Electronic resource] / Editors prof. L.N. Katjuhin., I.A. Salov., I.S. Danilova., N.S. Burina.- Electron. txt. d. (1 файл 1,9 МВ).- Czech Republic, Karlovy Vary: Skleneny Mustek: Ukraine, Kyiv: MCNIP, 2019.-ISBN 978-80-7534-078-8
Краткий осмотр (реферат): Фізична активність школярів – одна з найважливіших проблем на сучасному етапі розвитку суспільства, ось чому провідні спеціалісти зазначають, що формування правильної постави у дітей – одна з основних педагогічних проблем шкільного фізичного виховання. Проблема підвищення фізичної активності, розвитку рухових умінь і навичок, необхідних для виправлення окремих ознак порушення постави, підтримки оптимального рівня фізичного здоров’я загалом, залишається до кінця не вирішеною, актуальною та потребує подальшої розробки [4, 5, 6, 7].
Описание: В структурі захворювань опорно-рухового апарату у підлітків порушення постави займають одне з провідних місць, а вертебральна патологія охоплює трохи більше 95 % школярів. Обмеження фізичної активності дітей протягом навчального періоду, предметна система виховання, часткові порушення основ ергономіки в класах, недостатнє природне освітлення тощо, наряду з інформаційними перенавантаження, вимагають від дитячого організму великого напруження, що, разом з іншими негативними факторами, веде до функціональних порушень опорно-рухового апарату, зокрема хребта, що змінюють функціональну активність інших органів та систем, мають неблагоприємні наслідки для здоров'я дітей загалом [1, 2, 3].
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24382
ISBN: 978-80-7534-078-8
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри основ медицини

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мальцева О.Б..doc101.5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.