Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24382
Title: | Педагогічний контроль та щоденна фізична активність - запорука ліквідації ознак порушення постави |
Authors: | Мальцева, Ольга Борисівна Мелега, Ксенія Петрівна Дуб, Мар'яна Михайлівна Качанова, В.В. Самойленко, С.М. |
Keywords: | педагогічний контроль, фізична активність, постава. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Progeedings of articles the international sceientific conference Czech Republic,Karlovy Vary |
Citation: | Мальцева О. Б. Педагогічний контроль та щоденна фізична активність-запорука ліквідації ознак порушення постави / О.Б. Мальцева,, К.П. Мелега., М. М. Дуб., В.В. Качанова., С.М. Самойленко. Progeedings of articles the international sceientific conference Czech Republic,Karlovy Vary-Ukraine, Kyiv, 22 February 2019 [Electronic resource] / Editors prof. L.N. Katjuhin., I.A. Salov., I.S. Danilova., N.S. Burina.- Electron. txt. d. (1 файл 1,9 МВ).- Czech Republic, Karlovy Vary: Skleneny Mustek: Ukraine, Kyiv: MCNIP, 2019.-ISBN 978-80-7534-078-8 |
Abstract: | Фізична активність школярів – одна з найважливіших проблем на сучасному етапі розвитку суспільства, ось чому провідні спеціалісти зазначають, що формування правильної постави у дітей – одна з основних педагогічних проблем шкільного фізичного виховання. Проблема підвищення фізичної активності, розвитку рухових умінь і навичок, необхідних для виправлення окремих ознак порушення постави, підтримки оптимального рівня фізичного здоров’я загалом, залишається до кінця не вирішеною, актуальною та потребує подальшої розробки [4, 5, 6, 7]. |
Description: | В структурі захворювань опорно-рухового апарату у підлітків порушення постави займають одне з провідних місць, а вертебральна патологія охоплює трохи більше 95 % школярів. Обмеження фізичної активності дітей протягом навчального періоду, предметна система виховання, часткові порушення основ ергономіки в класах, недостатнє природне освітлення тощо, наряду з інформаційними перенавантаження, вимагають від дитячого організму великого напруження, що, разом з іншими негативними факторами, веде до функціональних порушень опорно-рухового апарату, зокрема хребта, що змінюють функціональну активність інших органів та систем, мають неблагоприємні наслідки для здоров'я дітей загалом [1, 2, 3]. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24382 |
ISBN: | 978-80-7534-078-8 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри основ медицини |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Мальцева О.Б..doc | 101.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.