Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24424
Назва: Питання виховання дезадаптованих дітей у науковій спадщині Закарпатських педагогів
Інші назви: Питання виховання дезадаптованих дітей у науковій спадщині Закарпатських педагогів
Автори: Сойма, Наталія Дмитрівна
Козубовська, Ірина Василівна
Ключові слова: ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ДЕЗАДАПТОВАНИХ ДІТЕЙ У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ ЗАКАРПАТСЬКИХ ПЕДАГОГІВ, Ключові слова: дезадаптованість, виховання, педагог, психологічна дезадаптація
Дата публікації: 2013
Видавництво: Ужгород: Вид-во ФОП Бреза А.Е.,
Бібліографічний опис: Сойма Н.Д. Козубовська І.В., Питання виховання дезадаптованих дітей у науковій спадщині Закарпатських педагогів // Закарпатські Волошинські читання: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції / Наук. ред. І.В. Козубовська, В.В. Левкулич, В.І. Староста, І.О. Стряпко. – Ужгород: Вид-во ФОП Бреза А.Е., 2013. – С. 94-98.
Короткий огляд (реферат): Сьогодні в Україні спостерігається збільшення кількості дітей з відхиленнями у поведінці. Особливо чітко це проявляється у підлітковому віці. Духовна спустошеність багатьох підлітків, втрата моральних, ідейних орієнтирів в значній мірі обумовлені особливостями сучасного етапу розвитку суспільства: ломки старих суспільних відносин і переходу до нових. Відмова від звичних, усталених стереотипів, етичних норм, перш за все, впливає на найменш інтегровані верстви населення, зокрема, молодь.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24424
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козубовська І.В.+ Cойма.doc42 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.