Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24442
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗеліч, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorБалко, Олександра Юріївна-
dc.date.accessioned2019-05-20T10:14:33Z-
dc.date.available2019-05-20T10:14:33Z-
dc.date.issued2017-04-04-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24442-
dc.description.abstractВ сучасних умовах господарювання ефективність діяльності підприємств багато в чому визначається рівнем розвитку їх корпоративної культури. Необхідність формування корпоративної культури підприємства в умовах розвитку ринкових відносин не викликає сумнівів. Корпоративна культура складається з ідей, основоположних цінностей і поглядів, які поділяють усі члени організації.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectКлючові слова: корпоративна культура, корпоративне управління, корпоративно соціальна відповідальність, організація, управлінська діяльність, трудовий потенціал, соціально-відповідальний маркетинг.uk
dc.titleРОЛЬ ТА МІСЦЕ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В ЕФЕКТИВНОМУ УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВАuk
dc.typeLearning Objectuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези Зеліч В.В. Балко О.Ю. Корпоративна культура..pdf126.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.