Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемчак, Маріанна Михайлівна-
dc.date.accessioned2014-11-26T11:27:07Z-
dc.date.available2014-11-26T11:27:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДемчак, М. М. Ідеї полікультурності педагогів доби просвітництва у практиці підготовки сучасного вчителя початкових класів [Текст] / М. М. Демчак. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 47–49. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 49 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/245-
dc.descriptionThe topicality of the problem, which is taken into consideration in the article, is conditioned by the necessity for justifi cation of the content of integrative (based on integrative relationships between objects of psychological pedagogical and philological cycles) formation program of multicultural component in the training of primary school teacher. The opportunity of the use of the Enlightenment Age educators’ ideas of multiculturalism in the practice of multicultural education of primary school teachers is examined in the article. Prospects for future research are related to the analysis of the ideas of multiculturalism in the teachers’ heritage of the Period of the New Age. Key words: the idea of multiculturalism, the educators of the Enlightenment Age, training of primary school teacher.-
dc.description.abstractАктуальність розглядуваної у статті проблеми обумовлена потребою у обґрунтуванні змісту інтегративної (на основі інтегративних зв’язків між предметами психолого-педагогічного та філологічного циклів) програми формування полікультурної складової професійної підготовки вчителя початкових класів. У статті розглядається можливість використання ідей полікультурності педагогів доби Просвітництва у практиці полікультурного виховання вчителів початкових класів. Перспективи подальших досліджень пов’язані із аналізом ідей полікультурності у спадщині педагогів Доби Нового часу. Ключові слова: ідеї полікультурності, педагоги доби Просвітництва, підготовка вчителя початкових класів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectідеї полікультурностіuk
dc.subjectпедагоги доби Просвітництваuk
dc.subjectпідготовка вчителя початкових класівuk
dc.titleІдеї полікультурності педагогів доби просвітництва у практиці підготовки сучасного вчителя початкових класівuk
dc.title.alternativeIdeas of multiculturalism of educators of the enlightenment age in the practice of multicultural education of primary school teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.