Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/245
Назва: Ідеї полікультурності педагогів доби просвітництва у практиці підготовки сучасного вчителя початкових класів
Інші назви: Ideas of multiculturalism of educators of the enlightenment age in the practice of multicultural education of primary school teachers
Автори: Демчак, Маріанна Михайлівна
Ключові слова: ідеї полікультурності, педагоги доби Просвітництва, підготовка вчителя початкових класів
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Демчак, М. М. Ідеї полікультурності педагогів доби просвітництва у практиці підготовки сучасного вчителя початкових класів [Текст] / М. М. Демчак. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 47–49. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 49 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність розглядуваної у статті проблеми обумовлена потребою у обґрунтуванні змісту інтегративної (на основі інтегративних зв’язків між предметами психолого-педагогічного та філологічного циклів) програми формування полікультурної складової професійної підготовки вчителя початкових класів. У статті розглядається можливість використання ідей полікультурності педагогів доби Просвітництва у практиці полікультурного виховання вчителів початкових класів. Перспективи подальших досліджень пов’язані із аналізом ідей полікультурності у спадщині педагогів Доби Нового часу. Ключові слова: ідеї полікультурності, педагоги доби Просвітництва, підготовка вчителя початкових класів.
Опис: The topicality of the problem, which is taken into consideration in the article, is conditioned by the necessity for justifi cation of the content of integrative (based on integrative relationships between objects of psychological pedagogical and philological cycles) formation program of multicultural component in the training of primary school teacher. The opportunity of the use of the Enlightenment Age educators’ ideas of multiculturalism in the practice of multicultural education of primary school teachers is examined in the article. Prospects for future research are related to the analysis of the ideas of multiculturalism in the teachers’ heritage of the Period of the New Age. Key words: the idea of multiculturalism, the educators of the Enlightenment Age, training of primary school teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/245
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.