Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПойда-Носик, Ніна Никифорівна-
dc.contributor.authorСвадеба, В.-
dc.date.accessioned2019-07-12T09:35:28Z-
dc.date.available2019-07-12T09:35:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПойда-Носик Н. Брендинг як інстумент просування інтересів страховика / Н. Пойда-Носик, В. Свадеба // Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом / Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2019 р.). - Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2019. С. 254-255.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24803-
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;-
dc.titleБрендинг як інстумент просування інтересів страховикаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пойда-Носик Н.,.pdf378.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.