Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24803
Назва: Брендинг як інстумент просування інтересів страховика
Автори: Пойда-Носик, Ніна Никифорівна
Свадеба, В.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Пойда-Носик Н. Брендинг як інстумент просування інтересів страховика / Н. Пойда-Носик, В. Свадеба // Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом / Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2019 р.). - Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2019. С. 254-255.
Серія/номер: Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24803
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пойда-Носик Н.,.pdf378.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.