Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24803
Title: Брендинг як інстумент просування інтересів страховика
Authors: Пойда-Носик, Ніна Никифорівна
Свадеба, В.
Issue Date: 2019
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Пойда-Носик Н. Брендинг як інстумент просування інтересів страховика / Н. Пойда-Носик, В. Свадеба // Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом / Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2019 р.). - Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2019. С. 254-255.
Series/Report no.: Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом;
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24803
Appears in Collections:Актуальні питання економіки, обліку, фінансів та управління персоналом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пойда-Носик Н.,.pdf378.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.