Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24835
Название: Використання активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту
Другие названия: Active teaching methods in professional training of future specialists in physical education and sport
Использование активніх методов обучения в профессиональной подготовке будущих специалистов по физическому воспитанию и спорту
Авторы: Данилевич, Мирослава Василівна
Danylevych, Myroslava
Романчук, Ольга Василівна
Romanchuk, Olha
Ключевые слова: професійна підготовка, методи навчання, майбутні фахівці з фізичного виховання та спорту, professional training, methods of training, future specialists in physical education and sport, профессиональная подготовка, методы обучения, будущие специалисты по физическому воспитанию и спорту
Дата публикации: 2019
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Данилевич, М. В. Використання активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту [Текст] / М. В. Данилевич, О. В. Романчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 1 (44). – С. 47–52.
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота. Вип. 1(44);
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена вивченню методів навчання у процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту. Мета статті: дослідити впровадження активних методів навчання у процес професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту в Україні. Завданнями дослідження було дослідити ступінь використання викладачами закладів вищої освіти України активних методів навчання, а також проаналізувати особливості застосування активних методів навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту. Методи дослідження: теоретичний аналіз, синтез, систематизація, узагальнення, анкетування, методи описової статистики. Результати дослідження показали недостатню популярність активних методів навчання (ділові та рольові ігри, кейс-стаді, метод проектів, тренінги та бліц-опитування) викладачами закладів вищої освіти України у процесі підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до професійної діяльності показало. Зокрема, регулярно застосовують бліц-опитування 27,19 % респондентів, ділові та рольові ігри – 18,37 %; тренінги – 14, 37 %; метод проектів – 9,90 %; кейс-стаді – лише 4,02 % викладачів. Зовсім не використовують у своїй роботі кейс-стаді 59,76 % викладачів; метод проектів – 50,42 % осіб; тренінги – 47,61 % викладачів.
The article is devoted to the study of teaching methods in the process of training future specialists in physical education and sports. The purpose of the article is to investigate the introduction of active teaching methods in the professional training of future specialists in physical education and sport in Ukraine. The objectives of the study: to investigate the degree of use of active teaching methods by teachers of higher education institutions in Ukraine; to analyse the peculiarities of the use of active teaching methods in the training of future specialists in physical education and sports. Methods used: theoretical analysis, synthesis, systematisation and generalisation, questionnaires, methods of descriptive statistics. The results of the study revealed that the active teaching methods (business and role games, case study, method of projects, trainings and survey) lacked popularity among teachers of higher education institutions of Ukraine in the process of training of future specialists in physical education and sports for professional activity. In particular, the survey is regularly used by 27,19% of interviewed teachers, business and role games − 18,37%; trainings − 14, 37%; project method − 9.90%; case study − only 4,02% of teachers. The introduction of the above-mentioned active teaching methods in the training process of future specialists in physical education and sports for professional activities contributed to the improvement of the level of professional knowledge and the development of a complex of gnostic, strategy, constructive, organizational and communicative skills and abilities. The analysis of the obtained results confrms the need of modernisation of existing system of training of future specialists in physical education and sports using innovative training technologies. This will improve the quality of training and increase the level of professional knowledge, skills and abilities of future specialists.
Статья посвящена изучению методов обучения в процессе подготовки будущих специалистов по физическому воспитанию и спорту. Цель статьи: исследовать внедрение активных методов обучения в процесс профессиональной подготовки будущих специалистов по физическому воспитанию и спорту в Украине. Использовались методы: теоретический анализ, синтез, систематизация и обобщение, анкетирование, методы описательной статистики. Результаты исследования показали недостаточную популярность активных методов обучения (деловые и ролевые игры, кейс-стади, метод проектов, тренинги и блиц-опрос) преподавателями высших учебных заведений Украины в процессе подготовке будущих специалистов по физическому воспитанию и спорту. В частности, регулярно применяют блиц-опрос 27,19% респондентов, деловые и ролевые игры − 18,37%; тренинги − 14, 37%; метод проектов − 9,90%; кейс-стади − лишь 4,02% преподавателей. При этом, совсем не используют в своей работе кейс-стади 59,76% преподавателей; метод проектов − 50,42% лиц; тренинги − 47,61% преподавателей.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24835
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (44) - 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Данилевич Мирослава Василівна.pdf509.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.