Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілоусова, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorЖитєньова, Наталя Василівна-
dc.contributor.authorBilousova, Lyudmyla-
dc.contributor.authorZhytienova, Natalya-
dc.date.accessioned2019-07-15T12:44:10Z-
dc.date.available2019-07-15T12:44:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБілоусова, Л. І. Підготовка майбутніх учителів до проектування цифрових дидактичних візуальних засобів [Текст] / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2 (45). – С. 9–14uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24845-
dc.description.abstractВізуалізація навчального матеріалу є однією з визнаних стратегій успішної діяльності сучасно- го вчителя, реалізація якої потребує від нього здатності самостійно створювати педагогічно ефективні цифрові дидактичні візуальні засоби. Складність таких засобів як об’єктів проектування зумовлює необхідність уведення в систему освітньої професійної підготовки майбутніх учителів навчального курсу, що забезпечує набуття ними комплексу різнопланових знань і вмінь, потрібних для створення таких засобів. Метою статті є розкриття змісту, структури, особливостей реалізації курсу «Проектування цифрових дидактичних візуальних засобів» для майбутніх учителів. У статті використано такі методи дослідження: аналіз наукової, психолого-педагогічної, навчально-методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; синтез та узагальнення теоретичних положень, розкритих у науковій та навчально-методичній літературі; узагальнення власного педагогічного досвіду підготовки майбутніх учителів до створення візуального контенту, а також практичного досвіду такої діяльності. У статті розглянуто питання підготовки майбутніх вчителів до створення якісних цифрових дидактичних візуальних засобів. Обґрунтовано актуальність упровадження курсу «Проектування цифрових синтез та узагальнення теоретичних положень дидактичних візуальних засобів» у процес професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено місце даного курсу в системі зазначеної підготовки, його мету, завдання, структуру. Схарактеризовано особливості реалізації курсу. Наведено короткий опис змістових ліній чотирьох модулів курсу: «Теоретичні засади використання візуалізації», «Основи дизайну візуальних об’єктів», «Сучасні інструменти створення дидактичного візуального засобу», «Технології візуалізації в освітній практиці».uk
dc.description.abstractVisualization of educational material is one of the recognized strategies for the successful work of a modern teacher, the implementation of which requires him to be able to independently create pedagogically effective digital didactic visual means. The complexity of such facilities as design objects necessitates the introduction into the system of educational process of pre-service teachers of the training course, which ensures that they acquire a complex of diverse knowledge and skills necessary for the creation of such means. The purpose of the article is to reveal the content, structure, and peculiarities of the implementation of the course «Creating Digital Didactic Visual Tools» for pre-service teachers. Research methods used: analysis of scientific, psychological and pedagogical, educational, methodological and special literature, information sources on the research problem; synthesis and generalization of theoretical positions, discovered in the scientific and educational-methodical literature; generalization of own pedagogical experience of preparing pre-service teachers for creating visual content, as well as practical experience of such activity. The article deals with the issues of preparation of pre-service teachers for the creation of qualitative digital didactic visual means. The relevance of introducing the course «Creating Digital Didactic Visual Tools» in the process of professional training of future teachers is substantiated. The place of the given course in the system of the specified preparation, its purpose, the task is determined. Structurally, the course consists of modules: «Theoretical bases for using visualization», «Fundamentals of visual objects design», «Modern tools for creating a didactic visual means», «Visualization technologies in educational practice». The target orientation and content lines of modules, peculiarities of the organization of student activity are revealed. Shown that the logic of the course's construction is oriented on the gradual mastery of future teachers by a complex of pedagogical, psychological, design, technological, ergonomic knowledge and skills that determine its ability to independently create pedagogically effective digital didactic visual means.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectвізуалізаціяuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectцифрові дидактичні візуальні засобиuk
dc.subjectпроектування цифрових дидактичних візуальних засобівuk
dc.subjectvisualizationuk
dc.subjectpreparing of pre-service teachersuk
dc.subjectdigital didactic visual meansuk
dc.subjectcreating of digital didactic visual meansuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до проектування цифрових дидактичних візуальних засобівuk
dc.title.alternativePreparing of pre-service teachers for creating digital didactic visual meansuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (45) - 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білоусова Людмила Іванівна.pdf523.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.