Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24845
Название: Підготовка майбутніх учителів до проектування цифрових дидактичних візуальних засобів
Другие названия: Preparing of pre-service teachers for creating digital didactic visual means
Авторы: Білоусова, Людмила Іванівна
Житєньова, Наталя Василівна
Bilousova, Lyudmyla
Zhytienova, Natalya
Ключевые слова: візуалізація, підготовка майбутніх учителів, цифрові дидактичні візуальні засоби, проектування цифрових дидактичних візуальних засобів, visualization, preparing of pre-service teachers, digital didactic visual means, creating of digital didactic visual means
Дата публикации: 2019
Издательство: Вид-во УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Білоусова, Л. І. Підготовка майбутніх учителів до проектування цифрових дидактичних візуальних засобів [Текст] / Л. І. Білоусова, Н. В. Житєньова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2 (45). – С. 9–14
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Візуалізація навчального матеріалу є однією з визнаних стратегій успішної діяльності сучасно- го вчителя, реалізація якої потребує від нього здатності самостійно створювати педагогічно ефективні цифрові дидактичні візуальні засоби. Складність таких засобів як об’єктів проектування зумовлює необхідність уведення в систему освітньої професійної підготовки майбутніх учителів навчального курсу, що забезпечує набуття ними комплексу різнопланових знань і вмінь, потрібних для створення таких засобів. Метою статті є розкриття змісту, структури, особливостей реалізації курсу «Проектування цифрових дидактичних візуальних засобів» для майбутніх учителів. У статті використано такі методи дослідження: аналіз наукової, психолого-педагогічної, навчально-методичної та спеціальної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження; синтез та узагальнення теоретичних положень, розкритих у науковій та навчально-методичній літературі; узагальнення власного педагогічного досвіду підготовки майбутніх учителів до створення візуального контенту, а також практичного досвіду такої діяльності. У статті розглянуто питання підготовки майбутніх вчителів до створення якісних цифрових дидактичних візуальних засобів. Обґрунтовано актуальність упровадження курсу «Проектування цифрових синтез та узагальнення теоретичних положень дидактичних візуальних засобів» у процес професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено місце даного курсу в системі зазначеної підготовки, його мету, завдання, структуру. Схарактеризовано особливості реалізації курсу. Наведено короткий опис змістових ліній чотирьох модулів курсу: «Теоретичні засади використання візуалізації», «Основи дизайну візуальних об’єктів», «Сучасні інструменти створення дидактичного візуального засобу», «Технології візуалізації в освітній практиці».
Visualization of educational material is one of the recognized strategies for the successful work of a modern teacher, the implementation of which requires him to be able to independently create pedagogically effective digital didactic visual means. The complexity of such facilities as design objects necessitates the introduction into the system of educational process of pre-service teachers of the training course, which ensures that they acquire a complex of diverse knowledge and skills necessary for the creation of such means. The purpose of the article is to reveal the content, structure, and peculiarities of the implementation of the course «Creating Digital Didactic Visual Tools» for pre-service teachers. Research methods used: analysis of scientific, psychological and pedagogical, educational, methodological and special literature, information sources on the research problem; synthesis and generalization of theoretical positions, discovered in the scientific and educational-methodical literature; generalization of own pedagogical experience of preparing pre-service teachers for creating visual content, as well as practical experience of such activity. The article deals with the issues of preparation of pre-service teachers for the creation of qualitative digital didactic visual means. The relevance of introducing the course «Creating Digital Didactic Visual Tools» in the process of professional training of future teachers is substantiated. The place of the given course in the system of the specified preparation, its purpose, the task is determined. Structurally, the course consists of modules: «Theoretical bases for using visualization», «Fundamentals of visual objects design», «Modern tools for creating a didactic visual means», «Visualization technologies in educational practice». The target orientation and content lines of modules, peculiarities of the organization of student activity are revealed. Shown that the logic of the course's construction is oriented on the gradual mastery of future teachers by a complex of pedagogical, psychological, design, technological, ergonomic knowledge and skills that determine its ability to independently create pedagogically effective digital didactic visual means.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24845
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (45) - 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Білоусова Людмила Іванівна.pdf523.21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.