Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24848
Название: | Перевірка ефективності методики використання ігрових симуляторів як засобів формування професійних м`яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів: результати педагогічного експерименту |
Другие названия: | VERIFICATION OF THE EFFECTIVENESS OF THE METHOD OF USING GAMING SIMULATORS AS A MEANS OF FORMING PROFESSIONAL SOFT COMPETENCIES OF FUTURE PROGRAMMERSENGINEERS: THE RESULTS OF A PEDAGOGICAL EXPERIMENT |
Авторы: | Вакалюк, Тетяна Анатоліївна Концедайло, Валерій Валерійович Мінтій, Ірина Сергіївна Vakalik, Tetiana Kontsedailo, Valeriy Mintii, Iryna |
Ключевые слова: | ігрові симулятори, професійні м’які компетентності, методика віикористання, педагогічний експеримент, game simulators, professional soft competencies, methodology of use, pedagogical experiment |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Вакалюк, Т. А. Перевірка ефективності методики використання ігрових симуляторів як засобів формування професійних м`яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів: результати педагогічного експерименту [Текст] / Т. А. Вакалюк, В. В. Концедайло, І. С. Мінтій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2 (45). – С. 20–25 |
Серия/номер: | Педагогіка; |
Краткий осмотр (реферат): | Використання сучасних ІКТ, зокрема й ігрових симуляторів, у навчальному процесі дозволяє
підвищити якість навчального матеріалу й підсилити освітні ефекти від застосування інноваційних педагогічних програм і методик, оскільки дає викладачам додаткові можливості для побудови індивідуальних освітніх траєкторій студентів. Метою даної статті є експериментально перевірити ефективність методики використання ігрових симуляторів як засобів формування професійних компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Методи дослідження: педагогічний експеримент, експертне оцінювання, статистичне опрацювання даних. У статті представлені результати педагогічного експерименту (констатувальний, формувальний та контрольний етапи), що дають підстави підтвердити гіпотезу про те, що ефективність формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів значно підвищиться за умови впровадження методики застосування ігрових симуляторів у професійну підготовку майбутніх інженерів-програмістів. The use of modern information and communication technologies, in particular game simulators, in the educational process can improve the quality of educational material and enhance the educational effects of the use of innovative pedagogical programs and techniques, since it provides teachers with additional opportunities for building individual educational trajectories for students. The purpose of this article is to experimentally verify the effectiveness of the methodology of using gaming simulators as a means of generating the professional competencies of future engineer programmers. Methods of research: pedagogical experiment, expert evaluation, statistical processing of data. The criteria for diagnosing the effectiveness of the developed methodology are as follows: the occupational-activity criterion is characterized by the following indicators: ability to plan and prioritize; ability to solve problems; the ability to focus on the end result; ability to report; the ability to demonstrate professional integrity and ethics; ability to innovate; the motivational-volitional criterion is characterized by the following indicators: ability to motivate, continuous learning and self-development; ability to make decisions; ability to initiative; ability to adapt; the communicative criterion is characterized by the following indicators: communicative ability; ability to support interpersonal relationships; ability to work in a team; ability to cooperate. The results of the pedagogical experiment (staging, forming and control stages) are presented, which give grounds to confirm the hypothesis that the effectiveness of the formation of professional soft competencies of future engineers-programmers will significantly increase if the implementation of the methodology of the use of gaming simulators in the training of future engineersprogrammers. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24848 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (45) - 2019 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вакалюк Тетяна Анатоліївна.pdf | 463.2 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.