Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24884
Назва: Професійна підготовка фахівців аграрного профілю як психолого-педагогічна проблема
Інші назви: PROFESSIONAL TRAINING OF AGRARIAN PROFILE SPECIALISTS AS A PSYCHOLOGICALPEDAGOGICAL PROBLEM
Автори: Лакатош, Мар’яна Олександрівна
Lakatosh, Mаriana
Ключові слова: професійна підготовка, фахівці, аграрний профіль, студент, освітній процес
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вид-во УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Лакатош, М. О. Професійна підготовка фахівців аграрного профілю як психолого-педагогічна проблема [Текст] / М. О. Лакатош // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 2 (45). – С. 115–119
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Підвищення ефективності професійної підготовки фахівців аграрної галузі є одним із пріоритетних завдань системи вищої сільськогосподарської освіти. Мета дослідження – виявлення основних підходів професійної підготовки фахівців аграрного профілю. За результатами аналізу психолого-педагогічної літератури, наукових доробок у статті подано авторське визначення поняття «готовність майбутніх фахівців аграрних спеціальностей до професійної діяльності» як складне соціально-психологічне утворення, котре характеризується усвідомленням значущості означеної діяльності у процесі навчання, спрямованістю отриманих теоретичних знань, практичних умінь і навичок на вирішення завдань агропромислового комплексу України. Автор виділяє три етапи професійної підготовки студентів аграрного профілю в умовах закладу вищої освіти; якості, які необхідно сформувати в кожного студента: прагнення поглибленого вивчення своєї професії, розвиток зацікавленості до неї; регулярне самостійне виконання навчальних завдань; добросовісне виконання громадських доручень, активна участь в громадському житті; готовність до пошуку оригінальних, нестандартних рішень технічних завдань.
Improving the efficiency of the professional training of specialists in the agrarian sector is one of the priorities of the system of higher agricultural education. The purpose of the paper is to identify the main approaches of professional training of specialists in the agrarian sector. According to the results of the analysis of psychological and pedagogical literature, scientific contributions, the author submits the author's definition: «readiness of future specialists of agricultural specialties for professional activity as a complex socio-psychological education, which is characterized by awareness of the significance of this activity in the process of learning, the direction of the received theoretical knowledge, practical skills and abilities to solve problems of the agro-industrial complex of Ukraine». We distinguished three stages of professional training of students of agrarian profile in conditions of higher educational establishments, the qualities that must be formed for each student: the desire for in-depth study of his profession, the development of interest in it; regular independent performance of educational tasks; honest performance of public orders, active participation in public life; search of original, non-standard solutions of technical tasks. The article has stressed that the future specialist of the agrarian profile requires the combination, on the one hand, of deep industrial and technical knowledge, on the other hand, a thorough knowledge of socio-psychological knowledge that would allow to manage production units efficiently and successfully work in various sectors of the agricultural sector of Ukraine. It has been noted that in order to increase the efficiency of student learning, it is necessary: to know the objectives of the training, that is, those final knowledge, skills and abilities that they must acquire in the course of studying the disciplines; find forms and methods of control that will allow you to assess the degree of achievement of the goal, to understand what criteria should be respected in the organization of educational and cognitive activities; develop programs for organizing active conscious cognitive activity of each student for mastering the planned knowledge, skills and abilities; to create the appropriate motivational mood for the students, the interest and confidence in the importance and the need to obtain the specified knowledge, skills and skills that would encourage each student to actively conscious work.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24884
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (45) - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лакатош Мар’яна Олександрівна.pdf340.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.