Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24903
Назва: Формування професійної компетентності у студентів економічних спеціальностей при вивченні математичних дисциплін
Інші назви: Formation of the professional competence of students of economic specialties in the study of mathematical disciplines
Формирование профессиональной компетентности студентов экономических специальностей при изучении математических дисциплин
Автори: Гусак, Людмила Петрівна
Husak, Ludmyla
Ключові слова: математична компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, математична підготовка фахівців, професійна компетентність, професійна підготовка, competence approach in education, specialist competence, professional competence, higher economic education, mathematical model of an applied task, компетентностный подход в образовании, компетентность специалиста, профессиональная компетенция, высшее экономическое образование, математическая модель прикладной задачи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гусак, Л. П. Формування професійної компетентності у студентів економічних спеціальностей при вивченні математичних дисциплін [Текст] / Л. П. Гусак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2019. – Вип. 1 (44). – С. 43–46.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота. Вип. 1(44);
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми формування професійної компетентності студентів обумовлена зміною освітньої парадигми вищої освіти, швидким оновленням науково-технічних знань. Важливим критерієм конкурентоспроможності фахівця є його компетентність в різних областях, в тому числі і в математичній сфері. Тому наша стаття присвячена питанням розвитку професійної компетентності студентів економічних спеціальностей при вивченні математичних дисциплін. Мета статті −− показати, як побудова та аналіз математичних моделей задач професійної області майбутніх фахівців впливають на розвиток окремих компонентів професійних компетенцій. Теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної та спеціальної літератури з метою обґрунтування необхідності формування професійної компетентності випускників економічних ЗВО; узагальнення результатів вітчизняних і зарубіжних досліджень із зазначеної проблеми. Емпіричні: педагогічні спостереження, бесіди з викладачами та студентами щодо визначення ролі математичних моделей в реалізації прикладної спрямованості навчання математики у системі вищої економічної освіти. Результати дослідження вказують на те, навчання математики в економічному ЗВО за допомогою побудови і аналізу математичних моделей, які створюються для розв’язання прикладних задач, має значний потенціал в сфері формування професійних компетенцій у майбутніх економістів.
The urgency of the problem of formation students’ professional competence is caused by the change of the educational paradigm of higher education, a rapid upgrade of scientific and technical knowledge. An important criterion for the competitiveness of a specialist is his competence in various fields, including the mathematical one. Therefore, our article is dedicated to the problems of the development of professional competence of students of economic specialties in the study of mathematical disciplines. The purpose of the article is to show how the construction and analysis of the future specialists’ mathematical models in the tasks of the professional field influence on the development of individual components of professional competencies. Theoretical: analysis of pedagogical, psychological and special literature in order to substantiate the necessity of formation graduates’ professional competence of economic higher educational institutions; generalization of the results of domestic and foreign research of this problem. Empirical: pedagogical observations, conversations with teachers and students about the role of mathematical models in the implementation of the applied orientation of teaching of mathematics in the system of higher economic education. The results of the study indicate that teaching of mathematics in the economic higher educational institutions through the construction and analysis of mathematical models, which are created for the solution of applied problems, has considerable potential in the field of the formation future economists’ professional competences.
Актуальность проблемы формирования профессиональной компетентности студентов обусловлена изменением образовательной парадигмы высшего образования, быстрым обновлением научно-технических знаний. Важным критерием конкурентоспособности специалиста является его компетентность в различных областях, в том числе и в математической сфере. Поэтому наша статья посвящена вопросам развития профессиональной компетентности студентов экономических специальностей при изучении математических дисциплин. Цель статьи − показать, как построение и анализ математических моделей задач профессиональной области будущих специалистов влияют на развитие отдельных компонентов профессиональных компетенций. Теоретические: анализ педагогической, психологической и специальной литературы с целью обоснования необходимости формирования профессиональной компетентности выпускников экономических ЗВО; обобщение результатов отечественных и зарубежных исследований по данной проблеме. Эмпирические: педагогические наблюдения, беседы с преподавателями и студентами по определению роли математических моделей в реализации прикладной направленности обучения математике в системе высшего экономического образования. Результаты исследования указывают на то, обучения математике в экономическом ЗВО с помощью построения и анализа математических моделей, создаются для решения прикладных задач, имеет значительный потенциал в сфере формирования профессиональных компетенций у будущих экономистов.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24903
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (44) - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гусак Людмила Петрівна.pdf383.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.