Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24930
Title: Professional training of english language teachers in the uk: based on the experience of newcastle university
Other Titles: Професійна підготовка філологів англійської мови у великій британії: на основі досвіду ньюкаслського університету
Профессиональная подготовка учителей английского языка в великобритании: на основе опыта университета ньюкасла
Authors: Ikonnikova, Maryna
Іконнікова, Марина Валеріївна
Keywords: the English language, English Studies, the English Language student, the UK, university, modules, skills, англійська мова, вивчення англійської мови, філолог англійської мови, Велика Британія, університет, модулі, навички, английский язык, изучение английского языка, Великобритания, модули, навыки
Issue Date: 2018
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Ikonnikova, M. Professional training of english language teachers in the UK: based on the experience of newcastle university [Текст] / M. Ikonnikova // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип. 2 (43). – С. 93-98.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота. Вип. 2(43);
Abstract: There appears to be an acute need for foreign language teachers to be trained on the principles of the New Ukrainian School. The innovative experience of the UK might be very helpful, since British universities are worldwide recognized for quality education and adhere to the principles of innovative, competency-based, profession-oriented training, humanism, democratism, learner autonomy and goal orientation. Therefore, the current research aims to describe professional training of foreign language teachers, in particular English language teachers, based on the example of Newcastle University (UK). While researching, such methods as analysis and synthesis, induction and deduction, prognostic method have been used. The conducted research proves that professional training of English language teachers at Newcastle University cultivates the personality of these specialists with the help of modern intellectually stimulating and goal-oriented methodologies. English language students are provided with many opportunities to reveal their potential, master the chosen course in depth and apply what they have learnt. The content of the training and teaching and assessment methods allow future English language teachers to acquire critical skills, data collection skills, presentation skills, communication skills and intercultural skills.
На сучасному етапі розвитку української вищої освіти і зокрема філологічної освіти гостро постає необхідність якійсної професійної підготовки філологів іноземних мов на основі ключових принципів Нової української школи (педагогіка партнерства, готовність до інновацій, впровадження нових стандартів та орієнтація на очікуванні результати навчання, автономія шкіл та вчителів, покращення фінансування освіти). Інноваційний досвід Великої Британії є надвичайно корисним, оскільки британські університети дотримуються принципів інноваційного, компетентнісного, професійно-орієнтованого навчання, гуманізму, демократизму, самостійності та мобільності студентів, а також орієнтуються на досягнення очікуваних результатів навчання. Наше дослідження спрямоване на те, щоб описати професійну підготовку філологів іноземних мов, зокрема філологів англійської мови, на прикладі Ньюкаслського університету (Велика Британія). Під час дослідження використовувалися такі методи, як аналіз і синтез, індукція і дедукція, прогностичний метод. Проведене дослідження свідчить про те, що професійна підготовка філологів англійської мови в Ньюкаслському університеті культивує особистість цих фахівців за допомогою сучасних інтелектуально стимулюючих і цілеспрямованих методик викладання та навчання, інноваційних інформаційних та комунікативних технологій. Майбутні філологи англійської мови, які навчаються у цьому університеті, мають безліч можливостей для розкриття їхнього потенціалу, поглибленого вивчення обраної спеціальності, застосування одержаних знань та навичок, а також здобуття цінного професійного досвіду. Зміст методів навчання, викладання та оцінювання дозволяє майбутнім філологам англійської мови розвивати критичні навички, навички збору даних, навички презентації, навички спілкування та навички міжкультурного спілкування.
На данном этапе развития украинского высшего образования остро стоит необходимость обучения филологов иностранных языков на основе принципов Новой украинской школы. Инновационный опыт Великобритании может быть очень полезен, поскольку британские университеты придерживаются принципов инновационного, компетентностного, профессионально-ориентированного обучения, гуманизма, демократизма, самостоятельности студентов и ориентации на цели. Данное исследование направлено на то, чтобы описать профессиональную подготовку филологов иностранных языков, в частности филологов английского языка, на примере Университета Ньюкасла (Великобритания). При исследовании использовались такие методы, как анализ и синтез, индукция и дедукция, прогностический метод. Проведенное исследование доказывает, что профессиональная подготовка филологов английского языка в Университете Ньюкасла культивирует личность этих специалистов с помощью современных интеллектуально стимулирующих и целеустремленных методик преподавания и обучения. Будущим филологам английского языка предоставлено множество возможностей для раскрытия их потенциала, углубленного изучения выбранного курса и применения полученного опыта. Содержание методов обучения, преподавания и оценивания позволяет будущим филологам английского языка приобретать критические навыки, навыки сбора данных, навыки презентации, навыки общения и навыки межкультурного общения.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24930
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (43) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ikonnikova Maryna.pdf364.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.