Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24964
Назва: Особливості вивчення 3d моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики
Інші назви: The features of teaching 3d modeling during process of professional training of future computer sciences teachers
Особенности изучения 3d моделирования в процессе профессиональной подготовки будущих учителей информатики
Автори: Мосіюк, Олександр Олександрович
Mosiyuk, Oleksandr
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів інформатики, комп’ютерна графіка, тривимірне моделювання, Blender 3D, рендер зображення, professional training of future teachers of the computer science, computer graphics, three-dimensional modeling, Blender 3D, image renderer, профессиональная подготовка будущих учителей информатики, компьютерная графика, трехмерное моделирование, Blender 3D, рендер изображения
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Мосіюк, О. О. Особливості вивчення 3D моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики [Текст] / О. О. Мосіюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2018. – Вип. 2 (43). – С. 182-186.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота. Вип. 2(43);
Короткий огляд (реферат): Для сучасного інформаційного суспільства професійна підготовка майбутніх учителів інформатики має включати різні компоненти. Однією із важливих складових процесу формування педагога є опанування студентами програмних засобів, необхідних для створення якісного графічного контенту, зокрема і систем тривимірного моделювання. Адже майбутні педагоги-інформатики мають розуміти сутність процесу створення 3D моделей за допомогою відповідних комп’ютерних додатків, що особливо важливо для використання у навчанні технологій тривимірного друку та популяризації STEM-освіти. Тож метою статті є розкриття особливостей вивчення тривимірної комп’ютерної графіки та моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. Основними завданнями публікації є: виокремлення найбільш вагомих причин проблемної ситуації із викладанням тривимірної комп’ютерної графіки при підготовці майбутніх педагогів-інформатиків та розкриття особливостей вивчення 3D моделювання. Методи дослідження: аналіз наукових джерел. Загалом у статті розкриваються основні проблемні ситуації пов’язані із викладанням тривимірної графіки у педагогічних ЗВО. Висвітлено на прикладі графічного додатку Blender 3D ключові питання і особливості навчання студентів моделюванню, створенню текстур та матеріалів, рендеру просторових сцен. Запропоновано подальші напрями для дослідження відповідної тематики.
The professional training of future informatics teachers should contain different components. One of the important components of the informatics teacher training process is the students' study of computer graphic programs which helps to create high-quality graphics content. Also, 3D programs allow creating digital images, and they are also used in 3D printing technologies. Therefore, the future teachers of computer science should understand the process of creating 3D models via special computer applications. The purpose of the article is to describe the specifics of the teaching of three-dimensional computer graphics and modeling during a process of training future teachers of computer science. The main tasks of the article are a description of the issues of teaching 3D computer graphics during training future teachers of computer science and a disclosure of the features of the teaching of 3D modeling on the example of software graphics complex Blender 3D. Methods used: analysis of scientific literature. In general, the article describes the causes of problems in the teaching of 3D modeling. The main problems of the training of threedimensional graphics are the lack of the required number of specialized computers in higher pedagogical schools and teaching materials on this subject. Also, the author reveals the features of teaching 3D graphics on examples of such topics as the modeling of three-dimensional objects, the creation of materials and textures for them, the render of spatial scenes. He represents the main topics of the course based on the example of the Blender 3D program. In conclusion, the author offers further research directions on this topic.
Для современного информационного общества профессиональная подготовка будущих учителей информатики должна включать различные компоненты. Одной из важных составляющих процесса формирования соответствующего специалиста является овладение студентами программными средствами, необходимых для создания качественного графического контента, в том числе и системы трехмерного моделирования. Ведь будущие педагоги-информатики должны понимать сущность процесса создания 3D моделей с помощью соответствующих компьютерных приложений, что особенно важно для использования в обучении технологий трехмерной печати и популяризации STEM-образования. Поэтому целью статьи является раскрытие особенностей изучения трехмерной компьютерной графики и моделирования в процессе профессиональной подготовки будущих учителей информатики. Основными задачами публикации являются: выделение наиболее весомых причин проблемной ситуации с преподаванием трехмерной компьютерной графики, при подготовке будущих педагогов-информатиков и раскрытие особенностей изучения 3D моделирования. Методы исследования: анализ научной литературы. В статье раскрываются основные проблемные ситуации, связаны с преподаванием трехмерной графики в педагогических ВУЗах. Освещены на примере графического приложения Blender 3D ключевые вопросы обучения студентов моделированию, созданию текстур и материалов, рендера пространственных сцен. Предложено дальнейшие направления для исследования соответствующей тематики.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24964
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (43) - 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мосіюк Олександр Олександрович.pdf325.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.