Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/249
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Карбованець, Олена Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-11-28T12:04:25Z | - |
dc.date.available | 2014-11-28T12:04:25Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Карбованець, О. І. Психолого-педагогічні основи формування знань [Текст] / О. І. Карбованець. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 55-57. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 56 (22 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/249 | - |
dc.description | Psychological and pedagogical fundamentals for the development of knowledge have been discussed in the article as well as trends and requirements to improve the knowledge of an individual. The literary data on psychological and pedagogical foundations of knowledge have been analysed. The basic concepts of the study have been characterized. The successful creation of knowledge involves mastering of the essential techniques of thinking. Compliance with the provisions of psycho-educational learning takes place in the presence of favorable conditions for their gradual development in cognition . Key words: psychology, education, knowledge creation, learning | uk |
dc.description.abstract | Психолого-педагогічні основи формування знань, розглянуті у статті визначають напрями і вимоги до покращення знань особистості. Систематизовано літературні дані щодо психологічних й педагогічних основ формування знань. Охарактеризовано основні поняття дослідження. Визначено, що успішне формування знань передбачає оволодіння необхідними прийомами мислення. Дотримання психолого-педагогічних положень у навчанні відбувається за наявності сприятливих умов для їх поступового розвитку в процесі пізнання. Ключові слова: психологія, педагогіка, знання, формування, засвоєння знань | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | психологія | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | знання | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | засвоєння знань | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні основи формування знань | uk |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical basis for the formation of knowledge | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ.pdf | 203.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.