Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/249
Название: Психолого-педагогічні основи формування знань
Другие названия: Psychological and pedagogical basis for the formation of knowledge
Авторы: Карбованець, Олена Іванівна
Ключевые слова: психологія, педагогіка, знання, формування, засвоєння знань
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Карбованець, О. І. Психолого-педагогічні основи формування знань [Текст] / О. І. Карбованець. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 55-57. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 56 (22 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Психолого-педагогічні основи формування знань, розглянуті у статті визначають напрями і вимоги до покращення знань особистості. Систематизовано літературні дані щодо психологічних й педагогічних основ формування знань. Охарактеризовано основні поняття дослідження. Визначено, що успішне формування знань передбачає оволодіння необхідними прийомами мислення. Дотримання психолого-педагогічних положень у навчанні відбувається за наявності сприятливих умов для їх поступового розвитку в процесі пізнання. Ключові слова: психологія, педагогіка, знання, формування, засвоєння знань
Описание: Psychological and pedagogical fundamentals for the development of knowledge have been discussed in the article as well as trends and requirements to improve the knowledge of an individual. The literary data on psychological and pedagogical foundations of knowledge have been analysed. The basic concepts of the study have been characterized. The successful creation of knowledge involves mastering of the essential techniques of thinking. Compliance with the provisions of psycho-educational learning takes place in the presence of favorable conditions for their gradual development in cognition . Key words: psychology, education, knowledge creation, learning
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/249
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014
Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ.pdf203.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.