Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25045
Назва: Особенности восприятия детьми иностранного языка
Інші назви: Pecularities of children’s perception of a foreign language
Автори: Собор, Аида Бурзу кызы
Ключові слова: шаблоны языкового поведения, пути усвоения языка, языковые игры, эпистемологический контекст, шаблони мовної поведінки, шляхи засвоєння мови, мовні гри, епістемологічний контекст, Patterns of language behavior, ways of mastering the language, language games, epistemological context
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Собор, А. Б. Особенности восприятия детьми иностранного языка [Текст] / А. Б. Собор // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Т. 2№Вип. 5. – С. 79-82.
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії. Вип.5.Том 2;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются особенности восприятия детьми иностранных слов и особенности двуязычной среды, в условиях которой они могут усваивать новые слова. На основе анализа конкретной языковой среды, в которую попадает ребенок, а также изучения научной литературы сделан вывод о том, что социально-психологические условия обучения языку имеют особое значение. В этом смысле есть много форм обучения языку в семье, в школе, в специальных группах. Рассматривается зарубежный опыт обучения иностранному языку, начиная с малых лет. Делается вывод о том, что есть особые шаблоны языкового поведения, причем в разных языках они порой сильно отличаются друг от друга, это следует учесть в обучении языку
У статті розглядаються особливості сприйняття дітьми іноземних слів і особливості двомовної середовища, в умовах якої вони можуть засвоювати нові слова. На основі аналізу конкретної мовної середовища, в яку потрапляє дитина, а також вивчення наукової літератури зроблено висновок про те, що соціально-психологічні умови навчання мови мають особливе значення. У цьому сенсі є багато форм навчання мови в родині, в школі, в спеціальних групах. Розглядається зарубіжний досвід навчання іноземної мови, починаючи з малих років. Робиться висновок про те, що є спеціальні шаблони мовної поведінки, причому в різних мовах вони часом сильно відрізняються один від одного, це слід врахувати в навчанні мови.
The article deals with the peculiarities of children’s perception of foreign words and features of a bilingual environment in which they can absorb new words. Based on the analysis of the specific language environment which the child enters, as well as the study of scientific literature, it is concluded that the socio-psychological conditions for language teaching are of particular importance. In this sense, there are many forms of teaching the language in the family, at school and in special groups. The article also considers the foreign experience of teaching a foreign language starting from the early ages. So the conclusion is that there are special language behaviors, and in different languages they are sometimes strongly different from each other, and it should be taken into account in teaching the language.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25045
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 5 Том 2 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Собор Аида Бурзу кызы..pdf185.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.