Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25059
Назва: Методи та прийоми вивчення жанру травелог на уроках літератури
Інші назви: Methods and techniques for studying the genre of travelogue at literary lessons
Автори: Середа, К.О.
Звиняцьковський, В.Я.
Ключові слова: травелог, жанр, освітня подорож, літературна екскурсія, дослідження як метод навчання, травелог, жанр, образовательное путешествие, литературная экскурсия, исследование как метод обучения, travelogue, genre, educational journey, literary excursion, research as a method of teaching
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Середа, К. О. Методи та прийоми вивчення жанру травелог на уроках літератури [Текст] / К. О. Середа, В. Я. Звиняцьковський // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Т. 2№Вип. 5. – С. 143-146.
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії. Вип.5.Том 2;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено методам та прийомам вивчення жанру травелог на уроках літератури в закладах загальної освіти. У статті розглянуто основні завдання вивчення зарубіжної літератури; наведено основні та периферійні риси жанру травелог. Також розглядається сутність процесу вивчення жанру травелог; пропонуються методи вивчення його на уроках літератури. Мета авторів – розгляд таких методів і прийомів вивчення жанру травелог (як освітня подорож, літературна екскурсія і дослідження, що можуть стати у нагоді не тільки на уроках позакласного читання, а й на заняттях з додаткової освіти (факультативах та курсах за вибором)). Ці три методи найбільше підходять для вивчення саме цього жанру і допоможуть учням розкрити свій потенціал найбільшою мірою.
Статья посвящена методам и приемам изучения жанра травелог на уроках литературы в учреждениях общего образования. В статье рассмотрены основные задачи изучения зарубежной литературы; приведены основные и периферийные черты жанра травелог. Также рассматривается сущность процесса изучения жанра травелог; предлагаются методы изучения его на уроках литературы. Цель авторов – рассмотрение таких методов и приемов изучения жанра травелог (как образовательное путешествие, литературная экскурсия и исследование, которые могут пригодиться не только на уроках внеклассного чтения, а и на занятиях дополнительного образования (факультативах и курсах по выбору)). Эти три метода наиболее подходят для изучения именно этого жанра и помогут ученикам в наибольшей степени раскрыть свой потенциал.
The article is devoted to the methods and techniques of studying the genre of travelogue in literature classes in general education institutions. The article discusses the main tasks of studying foreign literature; the main and peripheral features of the travelogue genre are given. The essence of the process of studying the genre travelogue is also considered; methods for studying it in literature classes are proposed. The purpose of the authors is to consider such methods as teaching the travelogue of the genre as an educational journey, a literary excursion and research that can be useful not only in extracurricular reading classes, but also in supplementary education classes (electives and elective courses). These three methods are most suitable for studying this particular genre, and will help students to discover their potential to a greater degree.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25059
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 5 Том 2 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Середа К.О., Звиняцьковський В.Я..pdf177.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.