Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25099
Назва: «Перехресні стежки» Івана Франка – «Павук» сюй ді-шаня (《綴網勞蛛》許地山): антропологія любові й ненависті
Інші назви: «Cross-paths» by Ivan Franko – «Spider» by xu dishan (《綴網勞蛛》許地山): love and hate anthropology
Автори: Ван, Сяоюй
Ключові слова: колективне неусвідомлене, архетипи, об’єкти і форми любові, невротичний тип характеру, образи-символи, сюжет, герой, текст, коллективное бессознательное, архетипы, объекты и формы любви, невротический тип характера, образы-символы, сюжет, герой, текст, collective unconscious, archetypes, love objects and forms, neurotic type, symbols and images, plot, protagonist, text
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ван, С. "Перехресні стежки" Івана Франка - "Павук" cюй ді-шаня : антропологія любові й ненависті [Текст] / С. Ван // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – №Вип. 1. – С. 46-51.
Серія/номер: Закарпатські філологічні студії. Вип. 1;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено психоаналітичній типізації творів «Перехресні стежки» І. Франка і «Павук» Сюй Ді-шаня крізь призму антропології любові та ненависті. У дослідженні порушуються проблеми символізації архетипів, а також міфологічні образи діалектичного мислення у вимірі антитези добра і зла. Авторка розглядає значення і сенс образів-символів «Перехресних стежок» І. Франка у зв’язку із філософськими концепціями конфуціанства та даосизму, а оповідання «Павук» Сюй Ді-шаня – із християнським світоглядом, арґументуючи цей «парадоксальний» культурологічний феномен тим, що «колективне неусвідомлене» за К.-Ґ. Юнґом ідентичне у всіх людей і народів.
Статья посвящена психоаналитической типизации произведений «Пути-дороги» И. Франко и «Паук» Сюй Ди-шаня через призму антропологии любви и ненависти. В исследовании поднимаются проблемы символизации архетипов, а также мифологические образы диалектического мышления в измерении антитезы добра и зла. Автор рассматривает значение и смысл образов символов «Пути-троп» И. Франко в связи с философскими концепциями конфуцианства и даосизма, а рассказ «Паук» Сюй Ди Шаня с христианским мировоззрением, аргументируя этот «парадоксальный» культурологический феномен тем, что «коллективное неосознанное» по К.-Г. Юнгу идентичное у всех людей и народов.
The paper performs the psychoanalytic categorization of Ivan Franko’s «Cross-Paths» and Xu Dishan’s «Spider» through the lens of love and hate anthropology. The research study shares the opinion about archetypal symbols and considers images of dialectical theological thinking by the contraposition of good and evil. The author looks into the sense and meaning of symbols and images in Franko’s «Cross Paths» as related to the philosophical concepts of Confucianism and Taoism making comparisons with Xu Dishan’s «Spider» analyzed according to the Christian worldview. She argues that this «bizarre» cultural phenomenon can be explained if looking at Carl Jung’s «collective unconscious» as identical for all people and nations.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25099
Розташовується у зібраннях:Закарпатські філологічні студії Випуск 1 2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ван Сяоюй.pdf296.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.