Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25119
Title: Репрезентація термінолексики графічного дизайну в сучасній українській мові
Other Titles: Representation of termonolexics of graphic design in the modern ukrainian language
Authors: Гурко, О.В.
Keywords: графічний дизайн, термінолексика графічного дизайну, репрезентація, частини мови, сполучення слів, графический дизайн, терминолексика графического дизайна, репрезентация, части речи, сочетание слов, graphic design, terminolexics of graphic design, representation, parts of speech, combination of words
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гурко, О. В. Репрезентація термінолексики графічного дизайну в сучасній українській мові [Текст] / О. В. Гурко // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Т. 1№Вип. 7. – С. 11–14.
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії. Вип.7. Том 1;
Abstract: У статті з’ясовано частиномовну належність термінолексики графічного дизайну в сучасній українській мові. Виявлено, що більшість термінів – іменники, які називають найрізноманітніші поняття графічного дизайну, зокрема назви поліграфічної продукції, предметів розміщення графічних елементів, статистичних ілюстративних матеріалів, осіб за видом оброблення й оздоблення об’єктів і предметів графічного дизайну тощо. Установлено, що дієслова в аналізованій групі термінолексики є найменш частотними та легко стають віддієслівними іменниками.
В статье выявлены частеречные особенности терминолексики графического дизайна в современном украинском языке. Большинство терминов – это существительные, называющие разные понятия графического дизайна, в частности названия полиграфической продукции, предметов размещения графических элементов, статистических иллюстративных материалов, лиц по виду обработки и отделки объектов и предметов графического дизайна и т. п. Глаголы в анализируемой группе терминолексики – наименее частотные и легко становятся отглагольными существительными.
The article reveals the peculiar features of the terminology of graphic design in the modern Ukrainian language. Most of the terms are nouns that refer to different concepts of graphic design, in particular: the names of polygraphic products, items of placement of graphic elements, statistical illustrative materials, persons according to the type of processing and finishing of objects and graphic design objects, etc. Verbs in the analyzed terminology group are the least frequent and easily become verbal nouns.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25119
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 7 Том 1 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гурко О.В.,.pdf229.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.