Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25189
Title: Мовні контрасти як засоби експресивності у творах О. Забужко та Ю. Андруховича
Authors: Громова, Наталія
Keywords: мовний контраст, експресивність, синоніми, пароніми, антоніми, ідіостиль, языковой контраст, экспрессивность, синонимы, паронимы, антонимы, идиостиль, linguistic contrast, expressiveness, synonyms, paronyms, antonyms, idiostyle
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Громова, Наталія Мовні контрасти як засоби експресивності у творах О. Забужко та Ю. Андруховича / Наталія Громова // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород, 2011. – Вип.16. – С. 357-360.
Series/Report no.: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 16.;
Abstract: У статті розглядаються характерні для ідіостилю Оксани Забужко та Юрія Ан- друховича експресивні засоби, побудовані на контрастуванні мовних одиниць – синоні- мічних, паронімічних, антонімічних. Аналізується специфіка введення мовних контрастів у семантичний контекст.
В статье рассматриваются характерные для идиостиля Оксаны Забужко и Юрия Андруховича экспрессивные средства, созданные на контрасте языковых единиц – синонимических, паронимических, антонимических. Анализируется специфика ввода языковых контрастов в семантический контекст.
The article deals with typical expressive means of O. Zabuzhko and Y. Andrukhovych‘ s idiostyle which are based on contrasting linguistic units – synonyms, paronyms, antonyms. Peculiarities of introducing linguistic contrasts into the semantic context are analyzed.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25189
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 16 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наталія ГРОМОВА.pdf279.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.