Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтефанів, Юлія-
dc.date.accessioned2019-08-02T08:26:13Z-
dc.date.available2019-08-02T08:26:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСтефанів, Юлія Еліотівська теорія музики поезії як засада вдосконалення поетики форми / Юлія Стефанів // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород, 2011. – Вип.16. – С. 280-284.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25251-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано й систематизовано дискурс еліотівської теорії музики як шляху до творення поетичної форми нового взірця, що стає засадничим у кшталтуванні модерністського канону поезії, формою та змістом нерозривно пов‘язаної зі смисловим музичним первнем мистецтва та з досконалістю його звукового ряду. Розглянуто основні теоретико-літературні праці Еліота, в яких постулюються засади і шляхи вдосконалення поетики форми як на рівні індивідуального поетичного стилю, так і в царині окремої наці- ональної літератури.uk
dc.description.abstractВ статье проанализирован и систематизирован дискурс элиотовской теории музыки как пути к созданию поэтической формы нового образца, что является принципи- альным в формировании модернистского канона поэзии, который по форме и смыслу неразрывно связан со смысловым музыкальным источником искусства и с совершенством его звукового ряда. Рассмотрены основные теоретико-литературные работы Элиота, в ко- торых постулируются принципы и пути совершенствования поэтики формы как на уровне индивидуального поэтического стиля, так и в области отдельной национальной литерату- ры.uk
dc.description.abstractThe article deals with the analysis and systematization of a discourse of Eliot‘s theory of music as a way to create a new poetic form that is fundamental in the formation of the modernistic canon in poetry and its inseparable connection in form and meaning with the semantic musical source of art and with the perfection of sound series. It represents Eliot‘s basic theoretical and literary works which postulate principals and ways to improve the poetics of form at the level of individual poetic style and in the realm of particular national literature.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesСучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 16.;-
dc.subjectмузика поезіїuk
dc.subjectпоетика формиuk
dc.subjectмодерністський канонuk
dc.subjectіндивідуальний стильuk
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk
dc.subjectмузыка поэзииuk
dc.subjectпоэтика формыuk
dc.subjectмодернистский канонuk
dc.subjectиндивидуальный стильuk
dc.subjectнациональная тождественностьuk
dc.subjectthe music of poetryuk
dc.subjectpoetics of formuk
dc.subjectmodernistic canonuk
dc.subjectindividual styleuk
dc.subjectnational identityuk
dc.titleЕліотівська теорія музики поезії як засада вдосконалення поетики формиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 16 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Юлія СТЕФАНІВ.pdf260.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.