Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25253
Title: | Порівняння як конструент портретопису жінки в українській художній літературі |
Authors: | Супрун, Володимир |
Keywords: | образ жінки, портрет, порівняння, художній дискурс, образ женщины, портрет, сравнение, художественный дискурс, image of woman, portrait, comparison, artistic discourse |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Citation: | Супрун, Володимир Порівняння як конструент портретопису жінки в українській художній літературі / Володимир Супрун // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород, 2011. – Вип.16. – С. 285-286. |
Series/Report no.: | Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 16.; |
Abstract: | У статті йдеться про функціонально-стилістичну та ідейно-змістову роль порі-
вняння у творенні портретних характеристик жіночих персонажів. На прикладах творів
художньої літератури показано вагомість тропа для образності і семантичної місткості
образів. В статье идет речь о функционально-стилистической и идейно-смысловой роли сравнения в образовании портретных характеристик женских персонажей. На при- мерах произведений художественной литературы показано значение тропа для образности и семантической насыщенности образов. he article deals with functional and stylistic and ideological content-role comparisons in creating portrait characteristics of female characters. On examples of works of fiction demonstrates the value trail of imagery and semantic richness of images. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25253 |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 16 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Володимир СУПРУН.pdf | 271.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.