Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25259
Title: | Іронічний дискурс українського літературознавства 1920-х років |
Authors: | Ткалич, Інна |
Keywords: | іронія, самоіронія, діалог, опонент, гра, сміх, ирония, самоирония, диалог, оппонент, игра, смех, irony, self-irony pamphlets, dialogue, opponent, game, laugh |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Вид-во УжНУ "Говерла" |
Citation: | Ткалич, Інна Іронічний дискурс українського літературознавства 1920-х років / Інна Ткалич // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород, 2011. – Вип.16. – С. 308-311. |
Series/Report no.: | Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 16.; |
Abstract: | У статті на матеріалі художньо-публіцистичних творів М. Хвильового
й М.Йогансена проаналізовано іронічну парадигму художнього світобачення мо-
дернізму 20-х рр. ХХ ст. як одну із можливостей демонстрації непрямого спро-
тиву владі, реалізації духовної і творчої свободи. В статье на материале художественно-публицистических произве- дений М. Хвылевого и М. Йогансена проанализировано ироническую парадигму художественного мировоззрения модернизма 20-х гг. как одну из возможностей демонстрации косвенного сопротивления власти, реализации духовной и творче- ской свободы. The article analyzes the ironic discourse of the theoretical works of M.Khvylovyi and M. Jogansen as a system of artistic vision of modernism 20's of the twentieth century. Ironic paradigm is the last opportunity to demonstrate opposition to power, and realization of the spiritual and creative freedom. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25259 |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 16 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Інна ТКАЛИЧ.pdf | 183.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.