Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦибульська, Е. І.-
dc.contributor.authorМацигура, В. І.-
dc.contributor.authorTsybul’ska, E. І.-
dc.contributor.authorMatsigura, V. І.-
dc.date.accessioned2019-09-06T10:21:37Z-
dc.date.available2019-09-06T10:21:37Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦибульська, Е. І. Теоретичні підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності організації / Е. І. Цибульська, В. І. Мацигура // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 98–102.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25366-
dc.description.abstractУ статті систематизовано наявні теоретичні підходи до формування стратегії підвищення конкуренто- спроможності організації. Проаналізовано інструменти зазначених теоретичних підходів. Обґрунтовано висновок про те, що в умовах високого ступеня турбулентності зовнішнього середовища та динамічного розвитку сценаріїв конку- рентної боротьби на глобальному ринку формування стратегії підвищення конкурентоспроможності організації має ба- зуватись на інтегрованому підході. Показано, що інтеграційний підхід має ґрунтуватись на взаємодії всіх зацікавлених в діяльності організації сторін, а саме клієнтів, персоналу, посередників, партнерів та конкурентів.uk
dc.description.abstractВ статье систематизированы существующие теоретические подходы к формированию стратегии по- вышения конкурентоспособности организации. Проанализированы инструменты указанных теоретических подходов. Обоснован вывод о том, что в условиях высокой степени турбулентности внешней среды и динамичного развития сценариев конкурентной борьбы на глобальном рынке формирование стратегии повышения конкурентоспособности организации должно базироваться на интегрированном подходе. Показано, что интегрированный подход должен осно- вываться на взаимодействии всех заинтересованных в деятельности организации сторон, а именно клиентов, персона- ла, посредников, партнеров и конкурентов.uk
dc.description.abstractExisting theoretical approaches to the forging of the strategy of increasing the competitiveness of the organization are systematized in the article. The tools of the aforementioned theoretical approaches are analyzed. It is conclude that in conditions of high degree of turbulence of the environment and dynamic development of competitive scenarios in the global market, a formation of the strategy of increasing the competitiveness of the organization should be based on an integrated approach. Shown, that integration approach should be based on the interaction of all interested parties in the organization’s activities: clients, personnel, mediators, partners and competitors.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectформальний підхідuk
dc.subjectпозиційний підхідuk
dc.subjectстихійний підхідuk
dc.subjectмаркетинговий підхідuk
dc.subjectконцепція TQMuk
dc.subjectінтегрований підхідuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectформальный подходuk
dc.subjectпозиционный подходuk
dc.subjectстихийный подходuk
dc.subjectмаркетинговый подходuk
dc.subjectконцепция TQMuk
dc.subjectинтегрированный подходuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.subjectformal approachuk
dc.subjectpositional approachuk
dc.subjectspontaneous approachuk
dc.subjectspontaneous approachuk
dc.subjectmarketing approachuk
dc.subjectconcept of TQMuk
dc.subjectintegrated approachuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.titleТеоретичні підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності організаціїuk
dc.title.alternativeТеоретические подходы к формированию стратегии повышения конкурентоспособности организацииuk
dc.title.alternativeTheoretical approaches to the formation of strategy of increasing competitiveness of organizationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 3 - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цибульська Е. І., Мацируга В. І..pdf272.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.