Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25366
Название: Теоретичні підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності організації
Другие названия: Теоретические подходы к формированию стратегии повышения конкурентоспособности организации
Theoretical approaches to the formation of strategy of increasing competitiveness of organization
Авторы: Цибульська, Е. І.
Мацигура, В. І.
Tsybul’ska, E. І.
Matsigura, V. І.
Ключевые слова: формальний підхід, позиційний підхід, стихійний підхід, маркетинговий підхід, концепція TQM, інтегрований підхід, стратегія, конкурентоспроможність, формальный подход, позиционный подход, стихийный подход, маркетинговый подход, концепция TQM, интегрированный подход, стратегия, конкурентоспособность, formal approach, positional approach, spontaneous approach, spontaneous approach, marketing approach, concept of TQM, integrated approach, strategy, competitiveness
Дата публикации: 2018
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Цибульська, Е. І. Теоретичні підходи до формування стратегії підвищення конкурентоспроможності організації / Е. І. Цибульська, В. І. Мацигура // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2018. – Вип. 22, №Ч.3. – С. 98–102.
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті систематизовано наявні теоретичні підходи до формування стратегії підвищення конкуренто- спроможності організації. Проаналізовано інструменти зазначених теоретичних підходів. Обґрунтовано висновок про те, що в умовах високого ступеня турбулентності зовнішнього середовища та динамічного розвитку сценаріїв конку- рентної боротьби на глобальному ринку формування стратегії підвищення конкурентоспроможності організації має ба- зуватись на інтегрованому підході. Показано, що інтеграційний підхід має ґрунтуватись на взаємодії всіх зацікавлених в діяльності організації сторін, а саме клієнтів, персоналу, посередників, партнерів та конкурентів.
В статье систематизированы существующие теоретические подходы к формированию стратегии по- вышения конкурентоспособности организации. Проанализированы инструменты указанных теоретических подходов. Обоснован вывод о том, что в условиях высокой степени турбулентности внешней среды и динамичного развития сценариев конкурентной борьбы на глобальном рынке формирование стратегии повышения конкурентоспособности организации должно базироваться на интегрированном подходе. Показано, что интегрированный подход должен осно- вываться на взаимодействии всех заинтересованных в деятельности организации сторон, а именно клиентов, персона- ла, посредников, партнеров и конкурентов.
Existing theoretical approaches to the forging of the strategy of increasing the competitiveness of the organization are systematized in the article. The tools of the aforementioned theoretical approaches are analyzed. It is conclude that in conditions of high degree of turbulence of the environment and dynamic development of competitive scenarios in the global market, a formation of the strategy of increasing the competitiveness of the organization should be based on an integrated approach. Shown, that integration approach should be based on the interaction of all interested parties in the organization’s activities: clients, personnel, mediators, partners and competitors.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25366
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 22 Частина 3 - 2018

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Цибульська Е. І., Мацируга В. І..pdf272.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.