Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25530
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ СКЛАДУ ЦІНИ У СФЕРІ ТУРИЗМУ ТА РЕКРЕАЦІЇ
Автори: Грабар, Марина Василівна
Пойда-Носик, Ніна Никифорівна
Ключові слова: ціноутворення, ціна, сфера туризму та рекреації, туристична та санаторно-курортна путівка, турпродукт.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий вісник Ужгородського університету
Бібліографічний опис: Грабар М.В. Концептуальні основи ринкового механізму формування складу ціни у сфері туризму та рекреації / М.В. Грабар, Н.Н. Пойда-Носик // Науковий вісник Ужгородського університету: серія «Економіка». Ужгород, 2014. – Випуск 3 (44). – С. 49-53.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто концептуальні основи ринкового механізму формування складу ціни у сфері туризму та рекреації, а саме: визначено сутність поняття ціноутворення в туризмі та рекреації, досліджено структуру ціни, виділено її елементи. Проаналізовано динаміку цін на туристично-рекреаційні послуги в Україні в цілому та в розрізі областей. Розглянуто індекси споживчих цін на послуги відпочинку, які характеризують зміну рівня ціни в часі.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25530
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
49-53 Пойда-Носик_Грабар (2).pdf423.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.